Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

dutchman79

Senior Member
Hoeveel tijd zit er normaliter tussen het transport van de auto vanuit Tsjechie en de dag waarop hij afhaalbereid is bij de dealer ?

yoyolo

Nieuw lid
Vandaag heb ik mijn O3 bij Ab Mulder op mogen halen, allemaal erg netjes verlopen, en heeft Sjoerd een mooie auto afgeleverd.
Helaas nog niet veel mee kunnen rijden, maar de eerste indruk is erg goed.
De Columbus is een schitterend apparaat met veel mogelijkheden.

Hallo Ocatavia CW, mooie auto zeg! Gefeliciteerd!
Ik heb ook een OC3 combi Candy White in bestelling en ik heb een paar vragen over je configuratie:
- welke velgen heb je?
- zijn de zijspiegels standaard of heb je ze zwart laten spuiten?

bedankt!

jfk104

Actief lid
Lastig zo'n dealer aan de andere kant van het land.... niet mijn keus helaas.

Naar aanleiding van de post van @Maik denk zal eens even bellen of er al een productiedatum bekend is voor mijn metal grey, dsg Octavia. Blijkt de toko dicht te zijn...... Zullen wel carnaval aan het vieren zijn *zucht*

Welkom in Limburg.....door de carnaval moet ik ook een paar daagjes langer wachten.

Alleen: ik woon zelf ook in Limburg, dus ik ben bekend met het fenomeen carnaval ;)

Bart-Man

Nieuw lid
Is de dag na woensdag en voor vrijdag... Wat is je punt?

Ha,
Donderdag is het antwoord op de vraag waar dit complete topic over gaat...
"Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?"

O3 EBL 2.0TDI, zwart, en nog wat snufjes. Na ruim 6 maanden wachten.....

Gorgon

Nieuw lid
Hallo Ocatavia CW, mooie auto zeg! Gefeliciteerd!
Ik heb ook een OC3 combi Candy White in bestelling en ik heb een paar vragen over je configuratie:
- welke velgen heb je?
- zijn de zijspiegels standaard of heb je ze zwart laten spuiten?

bedankt!

NU spreek ik misschien voor mijn beurt maar als ik het goed zie zijn dit de 17 inch Teron velgen. En de zwarte spiegelkappen zijn accesoires die je gewoon kan bestellen (€85 incl montage).

@yoyolo het zijn de 17 inch teron velgen met 225 banden, verder heb ik witte spiegelkappen laten vervangen voor zwarte vond ik toch vele malen beter staan. Helemaal omdat er een gelakte zwarte achter spoiler op zit.

@ertromp jazeker deze gaat door Apeldoorn cruisen, woon je daar ook?

Laatst bewerkt:

030

Forumguru
32 offertes verder met tig wijzigingen is het leasegebakje besteld. Hoop deze week nog de verwachte leverdatum te horen.

Bovenaan Onderaan