Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Niet bewust....focus lag (denk ik) op de type-aanduiding welke op mijn verzoek achterwege gelaten is.
"Eco-Spoilert" zit er gewoon op kreeg ik nog door, gelukkig.......want ik vind hem best mooi.

(iets met smaken en het verschillen daarvan ;) )

Nope, geen lichtpakket. Dus die zilveren reflectoren zijn niet foutief geleverd.
Heb "alleen" sunset, zilveren dakrail en Columbus als opties.

Dat doe ik....vanaf het moment dat ik (om welke reden dan ook) niet meer tevreden zou zijn over de dealer. Nu is dat echter niet het geval, irriteert het me niet en laat ik hem dus gewoon zo zitten. Ik kan me om dat soort dingen nooit zo druk maken eerlijk gezegd.

MisterFountain

Nieuw lid
@cremerhm Prachtige wagen, ook met de standaard 16" velgen.
Vraagje, moet je betalen om de type aanduiding op de achterkant achterwege te laten? wil dit namelijk ook graag, mijn auto is al wel besteld maar moet nog worden geproduceerd.

MisterFountain

Nieuw lid
Als je xenon hebt zijn ze verplicht. Je had geen lichtpakket zij je dus dan ook geen sproeiers. Beter toch, scheelt weer twee lelijke vierkantjes op je bumper.

Kiekerjan

Forumguru
Typeplaatje aan de voorkant kan er niet af. Tenminste, niet zonder geweld... Ik vond het niet zo mooi staan, dus heb hem van het weekend even bewerkt met plastidip:
Foto800-NWSJJW64.jpg

030

Forumguru
Hij is vastgelast toch? Niemand nog een poging gewaagd om hem er met 'beleid af te slopen'? Ik zal toch niet de eerste zijn die een serieuze poging gaat wagen over 12 weken?

RaceVrs

Banned
Ziet er nu net uit of je logo gejat is. Waarom niet een nieuw grilletje als je niet wil laten zien dat je een greenliner hebt.

Kiekerjan

Forumguru
Hij is vastgelast toch? Niemand nog een poging gewaagd om hem er met 'beleid af te slopen'? Ik zal toch niet de eerste zijn die een serieuze poging gaat wagen over 12 weken?

Gaat me niet om het Greenline-logo. Ik vond het gewoon niet mooi staan in de zwarte grill. En om daar nu een nieuwe grille voor te kopen, ging me weer wat ver...

maxout

Lid
Afgelopen maandag de officiële GO vanuit mijn werkgever aan de lease Maatschappij gegeven en dus ook aan de dealer. Net gehoord: Levertijd wordt week 26 (eind juni) Daar wordt mijn geduld aardig mee op de proef gesteld... ;)

is trouwens een OC GB, mica zwart, zilveren dakrail, sunset, safety pakket, halfleer, DAB en een Columbus.

Bovenaan Onderaan