Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Gisteren bericht gehad van de dealer.. Auto wordt over 2 weken geproduceerd. Eind maart, begin april kan ik m ophalen! Dat is +/-3weken eerder dan in eerste instantie aangegeven! Ik klaag niet!!:tegek::yeehaa: Laatste lootjes!

blokart

Senior Member
Hij is vastgelast toch? Niemand nog een poging gewaagd om hem er met 'beleid af te slopen'? Ik zal toch niet de eerste zijn die een serieuze poging gaat wagen over 12 weken?
Als Skoda wil zal het over 4 weken hier gebeuren met het VRS logo

serum

Forumguru
Weer een zuurpruim. Als je echt duurzaam bent ga je met fiets/trein.

Misschien een cursus smiley's volgen....;)

och, nou zie ik het. Ik was een smiley vergeten.. snap ik je ongefundamenteerde & waardeloze reactie ook ineens. :D

Excuses voor de late reactie, ik zat inderdaad op mijn fiets een mooi rondje in het bos te trappen met dit knappe weer. (En daar is geen letter aan geromantiseerd of gelogen).

Laatst bewerkt:

jellemeer79

Actief lid

Dat is dan een snelle levering, mijne 2 maanden eerder besteld en wordt volgende week geproduceerd, dus hoop er in 3 weken in te rijden.
Mijn huidige Skoda Fabia Greenline is reeds gereserveerd voor verkoop op de 14e. De afschrijving was wel even een bittere pil om te slikken, de markt is namelijk overspoeld met Fabia Greenlines.

Dat is dan een snelle levering, mijne 2 maanden eerder besteld en wordt volgende week geproduceerd, dus hoop er in 3 weken in te rijden.
Mijn huidige Skoda Fabia Greenline is reeds gereserveerd voor verkoop op de 14e. De afschrijving was wel even een bittere pil om te slikken, de markt is namelijk overspoeld met Fabia Greenlines.

Metal Gray....;)

Wilfred21

Nieuw lid
Vandaag contact gehad met de leasemaatschappij....en die weer met PON.
Is eind november besteld, zou rond 20 maart komen, productiewk 11, uitlevering rond 1e of 2e week april.
Reden vertraging....je raad het al Metal Grey !!

in bestelling: O3 /combi greenline/ bns /14% bijtelling e.d.

Bovenaan Onderaan