Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Base

Lid
Afgelopen donderdag de auto opgehaald. Topaz Brown Metallic er mooie kleur vooral in de zon.
Let vooral niet op de vrachtwagen op de achtergrond ImageUploadedByTapatalk1394367948.485010.jpg

Auto is super alleen wel last van druk op de oren zoals al omschreven staat in een ander topic

serum

Forumguru
Beiden. diverse fora staan er vol mee. Duitse gebruikers claimen meerendeels de oplossing te hebben gevonden in andere dempers.

intruder1400

Actief lid
Heb zelf een combi en ervaar het een beetje als ik over een klinker weg rijd. Niet heel erg, maar dan is het zeker geen comfortabele auto....

Klinkerweg of iets minder goed wegdek is inderdaad minder comfortabel (niet qua oren/druk, maar "gewoon" qua demping).

Stuggere vering dan gemiddeld gok ik?

Tom RS

Forumguru
Bij mijn testrit viel mij ook op dat het geluid van de standaardinstallatie maar povertjes was.
Daarom onmiddelijk de Canton-geluidsinstallatie besteld.(hoop dat dit beter is,heb deze nog niet kunnen beluisteren)

Daar ga je tevreden mee zijn. Ik vind het super klinken, alleen had het wat harder gemogen, maar ik ben nogal verwend op dat vlak (lees: andere auto met totaal 1600 versterkervermogen en een sub van 600 watt).
Je mag altijd eens langskomen om de Canton eens te horen, ben je gerustgesteld ;)

MRDrijver

Nieuw lid
DSC_0430.JPG Afgelopen vrijdag mijn Skoda Octavia in Rio Red mogen ophalen. Tot nu toe erg tevreden over de auto en ook erg tevreden met de kleur. M.b.t. de levertijd: minder dan 3 maanden, afgaande op dit forum mag ik volgens mij zeker niet klagen.

Laatst bewerkt:

Maik

Actief lid
Idd super mooie kleur die Rio Red! Gefeliciteerd. Krijg deze week te horen of mijn bestelling nog door gaat.

riskitalltowin

Actief lid
Dus jij weet alle stenen te ontwijken ;) Hoop voor je dat de ruit snel geleverd wordt.

Ik weet zeker niet alle stenen te ontwijken, maar aan de steenslag te zien op de voorzijde heeft ze goed achter een kiezelcamion blijven rijden. Ruit zou vrijdag binnen zijn volgens de leasemaatschappij. Nog nooit zo snel een goedkeuring gekregen voor een herstelling.

Bovenaan Onderaan