Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

030-NL

Lid
Skoda besteld begin december 2013. Verwachte aflevering (incl. leder en trekhaak) begin april. Kreeg zojuist een belletje van de dealer dat productie staat voor week 20. Aflevering dus ergens in juni :(

Laatst bewerkt:

JanH211

Nieuw lid
Een update, de Octavia Combi 2.0tdi elegance Business met panodak en trekhaak in Metal Grey kunnen annuleren. Besteld in november 2013 productie week zou pas week 22 zijn.

Nu de volgende config Octavia Combi 2.0 TDI elegance business met Elektrische open en sluiten achterklep reservewiel Hill Hold Dynamic Pakket Safety pakket Drive Set-up DAB+ Sun Set Adaptive Cruise Assistant Inc Front Assistant, Lane assist Bagage pakket 18 inch Alaris trekhaak black mica
Wordt binnen 2 weken afgeleverd.

Had eerder bij de voorraad modellen moeten kijken.....

030

Forumguru
32 offertes verder met tig wijzigingen is het leasegebakje besteld. Hoop deze week nog de verwachte leverdatum te horen.

Week van levering is nu ook bekend; week 24, kortom 13 weekjes is prima te doen. Bij aankomst moet er nog het e.e.a. aan gesleuteld worden dus laat het week 25 worden.

Jedewe

Forumguru
Nou, 28-02 besteld, produktie week 25. Leveren week 27, en zoals je bij mijn pro kan zien toch niet echt iets bijzonders erin.

Artbij

Senior Member
Dealer belde net, mijn O3 wordt in week 17 geleverd. Volgens afspraak, exact 10 weken na bestelling ;).

blauwkeut

Forumguru
Nou, 28-02 besteld, produktie week 25. Leveren week 27, en zoals je bij mijn pro kan zien toch niet echt iets bijzonders erin.
Toch ongeveer hetzelfde als de mijne blijkbaar, 28/02 besteld voorlopige afleverdatum half juni... Vraag me nu af of de productietermijn in België even hard heen en weer gaat als in NL (ivm bijtelling e.d. daar) of of die meer stabiel is?

Edit: wacht @Jedewe - Zwijndrecht in B of NL?

wwter

Lid
begin maart bestelling gedaan, wordt naar verwachting begin juli geleverd, dus ongeveer 4 maanden levertijd voor een GLBL

Mali

Forumguru
20 januari 2014 octavia besteld, 1.6 TDI Ambition business line DSG Combi met als enige optie hulpveren.
Volgens dealer productieweek 22

niels912

Nieuw lid
ik heb een corrida rode besteld, deze is weer terug van de leerinbouwer en ga ik morgen ophalen, hij staat al een week klaar
net voor kerst besteld, productie week 7, met een week leerinbouw , trekhaak en diverse opties eind week 11 leveren. gr l bl combi

Oogje

Senior Member
De mijne staat bij Pon.
Twee weken terug is mijn auto gebouwd, staat dus inmiddels bij Pon en heb vanmorgen een aflever afspraak voor de 27e gemaakt (stiekum vind ik het best lang, 4 weken vanaf dat de auto gebouwd is, maar goed, het eind is in zicht).

Totale wachttijd op moment van afleveren: 7 maanden en 3 weken.

lugolux78

Forumguru
Idd super mooie kleur die Rio Red! Gefeliciteerd. Krijg deze week te horen of mijn bestelling nog door gaat.

Hoe komt het?

Mijn bestelling gaat door, loopt alleen 3 maanden (!!!) vertraging op....

Ps laastst langs je huis gewandeld. Je was er niet ;)

Bovenaan Onderaan