Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Jstruijk

Senior Member
@Jcmboot Ik doelde eigenlijk op de typefout ;)

Mijn dealer heeft mij overigens verteld dat sinds deze week PON en Skoda afraden om iets aan het onderstel te vervangen bij de greenline. Dus ze ontmoedigen het gebruik van Eibach op deze modellen. Zij hebben daar een schrijven van gehad.

jellemeer79

Actief lid
GOED NIEUWS - net bericht mijn auto is gebouwd - nu wachten op transport.
22 november besteld en 13 maart gebouwd
Wacht nog op reactie van PON (via dealer en via LM) mbt Eibach veren ipv sportonderstel en missende neerklapbare passagierstoel uit het functiepakket.

Laatst bewerkt:

Jcmboot

Nieuw lid
@Jcmboot Ik doelde eigenlijk op de typefout ;)

Mijn dealer heeft mij overigens verteld dat sinds deze week PON en Skoda afraden om iets aan het onderstel te vervangen bij de greenline. Dus ze ontmoedigen het gebruik van Eibach op deze modellen. Zij hebben daar een schrijven van gehad.

Omdat? De dealer raadde het bij mij ook af ivm de trekhaak, maar aangezien ik deze niet voor een caravan oid ga hanteren vond men het geen probleem.

D

Deleted member 12693

Vandaag bevestiging van de bestelling via de leasemaatschappij:
Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Elegance Businessline met:
- Topaz Brown
- Ivory interieur
- Safety pakket
- Panoramisch schuif-/kanteldak
- Sierlijsten Burlwood
- Trekhaak

Verwachte leverdatum: Week 30
Dus nog ff wachten........

Laatst bewerkt door een moderator:

LdN

Forumguru
EN wat is het nu geworden ?
CitiGo ?

Je moet Mike voortaan weer zoeken op het Nissan Qashqai-passion forum, hij is terug gegaan naar zijn oude liefde een Nissan Qashqai (het nieuwe 2014 model).
Voor mijn O3 ook mijn oude liefde.

• Leuk
Waarderingen: Maik

lugolux78

Forumguru
Nissan Qashqai Full options... Maar vond/vind het hier ook super gezellig... Daar heeft het zeker niet aan gelegen!

@Maik
Wanneer krijg je de QQ?
Kom ik ff langs kijken....
Ik zag nog strakke Golf Station staan... Dit weekend goed nadenken... Full options net als de Skoda maar ja... Tis unne Golf...

Maik

Actief lid
Over 2 weken... Exacte datum komt nog... Maandag wordt kenteken aangevraagd , opties (trekhaak en wat Chrome) erop... Dan eindje rijden om m op te halen.... Heerenveen !

Maik

Actief lid
Tekna uitvoering, Chrome pakket en trekhaak...

Tekna uitvoering heeft 19 inch lm, leer, panodak, front assist, 360 camera view, park assist etc...
za6ypeta.jpg

Bovenaan Onderaan