@Jcmboot is er iets op de optie lijst wat je niet hebt aangekruist????
En ook @Jcmboot heeft verlangingsveren. De dealer wil ze ons wel heel graag aansmeren
Verder uiteraard een mooie complete wagen!
Kogel is door de kerk: Voor mij geen skoda octavia..... Skoda bedankt,
Da's alsnog een Skoda, dus zou je een ninja-edit moeten toepassen naar Up of MiiEN wat is het nu geworden ?
CitiGo ?
@Jcmboot Ik doelde eigenlijk op de typefout
Mijn dealer heeft mij overigens verteld dat sinds deze week PON en Skoda afraden om iets aan het onderstel te vervangen bij de greenline. Dus ze ontmoedigen het gebruik van Eibach op deze modellen. Zij hebben daar een schrijven van gehad.
EN wat is het nu geworden ?
CitiGo ?
Nissan Qashqai Full options... Maar vond/vind het hier ook super gezellig... Daar heeft het zeker niet aan gelegen!EN wat is het nu geworden ?
CitiGo ?
Nissan Qashqai Full options... Maar vond/vind het hier ook super gezellig... Daar heeft het zeker niet aan gelegen!
Over 2 weken... Exacte datum komt nog... Maandag wordt kenteken aangevraagd , opties (trekhaak en wat Chrome) erop... Dan eindje rijden om m op te halen.... Heerenveen !
Welke opties heb je besteld?Over 2 weken... Exacte datum komt nog... Maandag wordt kenteken aangevraagd , opties (trekhaak en wat Chrome) erop... Dan eindje rijden om m op te halen.... Heerenveen !