Ja, het aftellen is nu echt begonnen.Super! Mag wel eens na zo lang wachten.
De mijne zou ook deze week gebouwd zijn/worden. De dealer heeft een verwachte leverdatum van 31 maart opgegeven. Moet wel leder ingebouwd worden.
Welke kleur bestel
Ik was aanvankelijk ook wat teleurgesteld over het geluid. Door bij de audio-instellingen het geluidcentrum wat naar achter te plaatsen vond ik dat aanmerkelijk verbeteren. Net alsof de boxen achter beter zijn.Wat een súper auto zeg ....
Geluid van de standaardinstallatie (8-speakers icm columbus) overtuigd mij nog niet....maar ik geef de speakers wat tijd om in te spelen.
Ik was aanvankelijk ook wat teleurgesteld over het geluid. Door bij de audio-instellingen het geluidcentrum wat naar achter te plaatsen vond ik dat aanmerkelijk verbeteren. Net alsof de boxen achter beter zijn.
Uiteraard zal ik wat foto's op het forum plaatsen zodra hij is geleverd. Ik ben benieuwd hoe het MetalGrey i.c.m. Het design pack oogt.@Frenk21:Graag foto's als hij afgeleverd is.
Dit zal volgens mij de eerste metal-grey RS zijn op dit forum.
Canton: dat was ook zo'n optie die je dus niet op de GL BL kon bestellen, zonder dat ik daar enige logica in kon ontdekken. Heeft toch geen enkele invloed op het verbruik?Bij mijn testrit viel mij ook op dat het geluid van de standaardinstallatie maar povertjes was.
Daarom onmiddelijk de Canton-geluidsinstallatie besteld.(hoop dat dit beter is,heb deze nog niet kunnen beluisteren)