Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

De mijne zou ook deze week gebouwd zijn/worden. De dealer heeft een verwachte leverdatum van 31 maart opgegeven. Moet wel leder ingebouwd worden.

Mijn combi is dus 13 januari besteld. Gister telefoontje gekregen dat hij volgende week wordt afgeleverd. Afgesproken dat ik hem 25 maart kom ophalen en dan mijn huidige leaseauto vervroegd inlever. Ik vind het allemaal erg snel gegaan!

Wat een súper auto zeg ....
Gisteren opgehaald bij dealer, nu een kleine 100KM gereden. Ligt als een blok op de weg en is qua rij-eigenschappen en uitrusting gewoon briljant!

Erg blij dat ik voor een (voorraad)auto gekozen heb met het columbus systeem. Werkt heerlijk snel en intuïtief .. en ik ben kritisch op dat vlak.

Geluid van de standaardinstallatie (8-speakers icm columbus) overtuigd mij nog niet....maar ik geef de speakers wat tijd om in te spelen.

Zenuwachtig rijden merk ik niets van, bonk in achterba(n)k ook niet. Enige dat ik merk ik het klotsen van de tank...maar het is totaal niet irritant.

ImageUploadedByTapatalk1394280457.542477.jpg

ImageUploadedByTapatalk1394280507.799023.jpg

ImageUploadedByTapatalk1394280519.142381.jpg

stradje

Actief lid
Wat een súper auto zeg ....
Geluid van de standaardinstallatie (8-speakers icm columbus) overtuigd mij nog niet....maar ik geef de speakers wat tijd om in te spelen.
Ik was aanvankelijk ook wat teleurgesteld over het geluid. Door bij de audio-instellingen het geluidcentrum wat naar achter te plaatsen vond ik dat aanmerkelijk verbeteren. Net alsof de boxen achter beter zijn.

Mettes

Forumguru
Ik was aanvankelijk ook wat teleurgesteld over het geluid. Door bij de audio-instellingen het geluidcentrum wat naar achter te plaatsen vond ik dat aanmerkelijk verbeteren. Net alsof de boxen achter beter zijn.

Bij mijn testrit viel mij ook op dat het geluid van de standaardinstallatie maar povertjes was.
Daarom onmiddelijk de Canton-geluidsinstallatie besteld.(hoop dat dit beter is,heb deze nog niet kunnen beluisteren)
PS.De metal-grey's worden wel vlot geleverd nu.

Laatst bewerkt:

Mettes

Forumguru
@Frenk21:Graag foto's als hij afgeleverd is.
Dit zal volgens mij de eerste metal-grey RS zijn op dit forum.

Frenk21

Forumguru
@Frenk21:Graag foto's als hij afgeleverd is.
Dit zal volgens mij de eerste metal-grey RS zijn op dit forum.
Uiteraard zal ik wat foto's op het forum plaatsen zodra hij is geleverd. Ik ben benieuwd hoe het MetalGrey i.c.m. Het design pack oogt.

stradje

Actief lid
Bij mijn testrit viel mij ook op dat het geluid van de standaardinstallatie maar povertjes was.
Daarom onmiddelijk de Canton-geluidsinstallatie besteld.(hoop dat dit beter is,heb deze nog niet kunnen beluisteren)
Canton: dat was ook zo'n optie die je dus niet op de GL BL kon bestellen, zonder dat ik daar enige logica in kon ontdekken. Heeft toch geen enkele invloed op het verbruik?

Bovenaan Onderaan