Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

hberg

Actief lid
Vrijdag komt m'n auto binnen bij de dealer. Dan nog 7 werkdagen en dan is het zo ver :) Zal de 23e worden naar verwachting. Lijkt steeds langzamer te gaan die tijd.

SNARFB

Senior Member
@blokart :ben erg benieuwd naar de carbonlook onder aan de deuren. Heb ik ook besteld (zilver) zonder te weten hoe dat eruit ziet. Als je een foto wil plaatsen, graag!

blauwkeut

Forumguru
Gisteren ook eens nagevraagd bij mijn dealer - kon nog geen productieweek geven. Er zouden leverproblemen zijn bij de DSG bakken? Iemand dit al gehoord?

RaceVrs

Banned
Vanavond m'n steel grey RS TDI DSG afgehaald waarop 4,5 maand gewacht is.
Leuke wagen maar toch niet zo geruisloos, maar wel strak sturen aan hogere snelheid
Carbonlook aan deuren ziet er cheap uit maar niet verkeerd.
Achteraan is toch iets mis met de ophanging want hoor daar rake klappen,
volgende dagen nog ens goed opletten onder welke omstandigheden dit zich voordoet.

Dat klinkt allemaal niet best! Vind trouwens het hele deurpanneel beetje goedkoop ogen, bij elke Octavia. Ben benieuwd wat het met je achterkant is! Toch een smetje!

andrehj

Forumguru
Achteraan is toch iets mis met de ophanging want hoor daar rake klappen, volgende dagen nog ens goed opletten onder welke omstandigheden dit zich voordoet.
@blokart : Zijn ze op de achteras niet toevallig weer eens vergeten de transportbeveiligingen van de schokdempers te verwijderen? Dat is (en vooral was) een veelvoorkomend probleem.

Hier loopt er een zeer uitgebreide draad over:
http://www.skodacommunity.de/skoda-forum/skoda-superb-ii-forum/40824-transportsicherungen-a-d-hinteren-stoßdämpfern/index6.html?s=00de615b8e9a92d94b7df31cfbc62322db2655be

En op het Briskoda-forum was er zelfs iemand die een paar jaar met deze dingen heeft rondgereden, en waarbij de dealer ook na diverse malen klagen nog steeds niet in staat was om deze blunder te ontdekken...:banghead:

• Leuk
Waarderingen: CDK

blokart

Senior Member
@blokart :ben erg benieuwd naar de carbonlook onder aan de deuren. Heb ik ook besteld (zilver) zonder te weten hoe dat eruit ziet. Als je een foto wil plaatsen, graag!
Ik heb het niet over onder de deuren maar aan de binnenkant.
Aan de buitenkant heb ik ze (nog) niet, ik wil ze nl zelf maken gezien ik over een snijplotter beschik en ze wil fabriceren in zwarte carbon look 3M Dinoc folie, projectje voor later en met VRS eruit gesneden op de achterdeur.

• Leuk
Waarderingen: hbk

blokart

Senior Member
Vanavond nog even de tijd gevonden om de kofferklep te cleanen

jqc8aFa.jpg

vRS

Actief lid
@ Blokart; zijn de emblemen op de kofferklep makkelijk te verwijderen met een föhn en een visdraadje?

micky

Forumguru
@ Blokart; zijn de emblemen op de kofferklep makkelijk te verwijderen met een föhn en een visdraadje?

gewoon een visdraadje, de resten gewoon wegtrekken en niet haaks op de lak, maar zoveel mogelijk met het plaatwerk mee, weg voordat je het weet :thumbsup:

VWim

Forumguru
Na het verwijderen van de letters even de poetsdoek er overheen en ook de laatste lijmresten zijn weg. :thumbsup:

Bovenaan Onderaan