Vanavond m'n steel grey RS TDI DSG afgehaald waarop 4,5 maand gewacht is.
Leuke wagen maar toch niet zo geruisloos, maar wel strak sturen aan hogere snelheid
Carbonlook aan deuren ziet er cheap uit maar niet verkeerd.
Achteraan is toch iets mis met de ophanging want hoor daar rake klappen,
volgende dagen nog ens goed opletten onder welke omstandigheden dit zich voordoet.
@blokart : Zijn ze op de achteras niet toevallig weer eens vergeten de transportbeveiligingen van de schokdempers te verwijderen? Dat is (en vooral was) een veelvoorkomend probleem.Achteraan is toch iets mis met de ophanging want hoor daar rake klappen, volgende dagen nog ens goed opletten onder welke omstandigheden dit zich voordoet.
Mijn RS mét DSG wordt nochtans volgende week gemaakt...Gisteren ook eens nagevraagd bij mijn dealer - kon nog geen productieweek geven. Er zouden leverproblemen zijn bij de DSG bakken? Iemand dit al gehoord?
Ik heb het niet over onder de deuren maar aan de binnenkant.@blokart :ben erg benieuwd naar de carbonlook onder aan de deuren. Heb ik ook besteld (zilver) zonder te weten hoe dat eruit ziet. Als je een foto wil plaatsen, graag!
@blokart : ik dacht dat je deze bedoelde:
@ Blokart; zijn de emblemen op de kofferklep makkelijk te verwijderen met een föhn en een visdraadje?
Dit weekend na de poetsbeurt ga ik een sessie doenMeeeeeer foto's!!