Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

030-NL

Lid
Week 50 besteld, productie week 25... Met Skoda / Pon gesproken, maar knulletje van de helpdesk was vrij kansloos. Indien ik de werkelijke levertijd had geweten op moment van bestelling had ik waarschijnlijk een andere auto besteld (V60 D4 automaat). Ben nog echter nog steeds erg content met de bestelde config van mijn toekomstige O3. Levertijd is gewoon een domper...

In week 7 is mijn O3 1.4TSI DSG Combi Ambition BL kleur Cappuccino besteld. Verwachtte leverdatum was week 21. Na alle berichten hier op het forum vandaag maar even een berichtje naar de dealer gestuurd. Deze meldde mij dat de auto week 22 geproduceerd wordt. De levering zal dan ca. 4 weken later zijn als ik jullie reacties zo lees. Wel zouden er in mei een aantal extra producties zijn. Maar hopen dat ik daar bij zit..... Anders is het een levertijd van ca 18-19 weken! Wat duurt wachten soms toch lang ;)

Artbij

Senior Member
Mijn auto is besteld in week 7 en mijn dealer levert de auto in week 17/18. Waarom zit er zoveel verschil in?

SkodaLaci

Nieuw lid
Als je de recente berichten in dit forum bekijkt zie je wel een positieve lijn:
skodalaci: besteld ?, levering week 15, was 21
gerad001: besteld week 6, levering week 17, was 20
ralfn: besteld week 7, levering week 18
Svennis25: besteld week 6, levering week 16, was 19

Gemiddeld voor de bestellingen in februari dus 10 à 11 weken levertijd. :D

@SkodaLaci ; wanneer heb jij besteld?

Begin februari besteld..

Focha

Nieuw lid
Hoi, naar aanleiding van de discussie sportonderstel / functiepakket en spoiler op dit forum terechtgekomen.
Week 2 besteld, week 12 geproduceerd en als het goed is volgende week geleverd.

Auto staat al even in NL, maar loopt vertraging op bij Alba.... In ieder geval een week langer wachten....

Mettes

Forumguru
@pl686: Dat is goed nieuws.
Hopelijk brengen ze mijn wagen tegelijk mee. (dezelfde dag besteld bij dezelfde dealer)
Binnen 14 dagen ga ik nog eens langs bij de dealer,dan is de wagen wagen reeds 3 maanden in bestelling.
Ik vindt dat ze ondertussen wel een planning mogen hebben.

Hans_RS

Forumguru
als alles goed gaat staat de mijne eind april bij de dealer! dat is maar liefst 1,5 maand vroeger dan voorzien!!

030-NL

Lid
Goed nieuws. Definitieve productie van mijn O3C staat ingepland voor week 18. Dit is weer 7 weken vroegen dan de voorlopige planning. Hopelijk dus eind mei / begin juni de aflevering van de nieuwe bolide. Gelukkig belde de dealer een keertje met goed nieuws :dankje:

blokart

Senior Member
Vanavond m'n steel grey RS TDI DSG afgehaald waarop 4,5 maand gewacht is.
Leuke wagen maar toch niet zo geruisloos, maar wel strak sturen aan hogere snelheid
Carbonlook aan deuren ziet er cheap uit maar niet verkeerd.
Achteraan is toch iets mis met de ophanging want hoor daar rake klappen,
volgende dagen nog ens goed opletten onder welke omstandigheden dit zich voordoet.

Bovenaan Onderaan