Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

SkodaLaci

Nieuw lid
Ik zou mijn Octavia 3 HB in de week van 20 mei geleverd krijgen. Ik was 2 weken terug gebeld dat het waarschijnlijk wat eerder zou worden en gisteren kreeg ik te horen dat ik aanstaande maandag al mijn auto kan ophalen bij Muntstad in De Meern! Ben echt blij verrast, heb zin in maandag!

D

Deleted member 12693

Ik zou mijn Octavia 3 HB in de week van 20 mei geleverd krijgen. Ik was 2 weken terug gebeld dat het waarschijnlijk wat eerder zou worden en gisteren kreeg ik te horen dat ik aanstaande maandag al mijn auto kan ophalen bij Muntstad in De Meern! Ben echt blij verrast, heb zin in maandag!
Heb je een greenline of greentech?

D

Deleted member 12693

Het lijkt er op dat de levertijden korter worden. Of lijkt dat maar zo?

Ralfn

Nieuw lid

Wanneer heb je de auto besteld dan?

Ralfn

Nieuw lid
Bij mij is 13 februari de Skoda Octavia Combi greenline besteld. Verwachte leverdatum, laatste week april, eerste week mei..

Svennis25

Nieuw lid
14 april afspraak op 'em op te halen :yeehaa: Zou eerst week 19 zijn, en wordt dus week 16.
Balen voor alle niet greenliners, maar ik ben er blij mee :jaja:

Vorige week(13) de Combi Greenline besteld, eerste indicatie voor productie is week 30. :nono:
Ik hoop dat ik ook de positieve berichten krijg zoals de recente Greenline bestellers hierboven.....

Oogje

Senior Member
Vorige week(13) de Combi Greenline besteld, eerste indicatie voor productie is week 30. :nono:
Ik hoop dat ik ook de positieve berichten krijg zoals de recente Greenline bestellers hierboven.....
Euh, dat is 3,5 maand en lijkt me gewoon een normale levertijd voor een auto... En als je er rekening mee houdt dat je een populair model bestelt, is 3,5 maand simpelweg kort.

Euh, dat is 3,5 maand en lijkt me gewoon een normale levertijd voor een auto... En als je er rekening mee houdt dat je een populair model bestelt, is 3,5 maand simpelweg kort.

Dat begrijp ik best, maar als je bestelt wil je 'm ook z.s.m. hebben natuurlijk.
Overigens zijn het 4 maanden(17 weken) van bestellen tot productie. Dan heb ik 'm nog niet, wordt dus zeker wel 4,5 maanden.

Laatst bewerkt:
Als je de recente berichten in dit forum bekijkt zie je wel een positieve lijn:
skodalaci: besteld ?, levering week 15, was 21
gerad001: besteld week 6, levering week 17, was 20
ralfn: besteld week 7, levering week 18
Svennis25: besteld week 6, levering week 16, was 19

Gemiddeld voor de bestellingen in februari dus 10 à 11 weken levertijd. :D

@SkodaLaci ; wanneer heb jij besteld?

pl686

Lid
Net nog eens bij de dealer binnengelopen en als alles volgens plan verloopt zou ik mijn OIIIC rond de 15de Mei mogen gaan ophalen. Besteld 21/01.
Het einde is in zicht :-) Dealer zei trouwens dat ze pas 3 weken voor aflevering in België met zekerheid kunnen zeggen dat de wagen in productie staat.

lugolux78

Forumguru
Als je de recente berichten in dit forum bekijkt zie je wel een positieve lijn:
skodalaci: besteld ?, levering week 15, was 21
gerad001: besteld week 6, levering week 17, was 20
ralfn: besteld week 7, levering week 18
Svennis25: besteld week 6, levering week 16, was 19

Gemiddeld voor de bestellingen in februari dus 10 à 11 weken levertijd. :D

@SkodaLaci ; wanneer heb jij besteld?

Bestelde week 50 levering (als het meezit week 19) rijden week 22 (door aanpassingen achteraf)
Levertijd dus 24 weken... Kortom gooi je gemiddelde maar omhoog... #perceptie-management

Bovenaan Onderaan