Heb je een greenline of greentech?Ik zou mijn Octavia 3 HB in de week van 20 mei geleverd krijgen. Ik was 2 weken terug gebeld dat het waarschijnlijk wat eerder zou worden en gisteren kreeg ik te horen dat ik aanstaande maandag al mijn auto kan ophalen bij Muntstad in De Meern! Ben echt blij verrast, heb zin in maandag!
Heb je een greenline of greentech?
Ik zou mijn Octavia 3 HB in de week van 20 mei geleverd krijgen. Ik was 2 weken terug gebeld dat het waarschijnlijk wat eerder zou worden en gisteren kreeg ik te horen dat ik aanstaande maandag al mijn auto kan ophalen bij Muntstad in De Meern! Ben echt blij verrast, heb zin in maandag!
Euh, dat is 3,5 maand en lijkt me gewoon een normale levertijd voor een auto... En als je er rekening mee houdt dat je een populair model bestelt, is 3,5 maand simpelweg kort.Vorige week(13) de Combi Greenline besteld, eerste indicatie voor productie is week 30.
Ik hoop dat ik ook de positieve berichten krijg zoals de recente Greenline bestellers hierboven.....
14 april afspraak op 'em op te halen Zou eerst week 19 zijn, en wordt dus week 16.
Balen voor alle niet greenliners, maar ik ben er blij mee
Euh, dat is 3,5 maand en lijkt me gewoon een normale levertijd voor een auto... En als je er rekening mee houdt dat je een populair model bestelt, is 3,5 maand simpelweg kort.
6 februariWanneer heb jij besteld?
Als je de recente berichten in dit forum bekijkt zie je wel een positieve lijn:
skodalaci: besteld ?, levering week 15, was 21
gerad001: besteld week 6, levering week 17, was 20
ralfn: besteld week 7, levering week 18
Svennis25: besteld week 6, levering week 16, was 19
Gemiddeld voor de bestellingen in februari dus 10 à 11 weken levertijd.
@SkodaLaci ; wanneer heb jij besteld?