micky
Forumguru
Vrijdag besteld bij de dealer, voorlopige Leverdatum 11 juli 2014...
Zojuist gebeld met de dealer, de productie staat gepland in week 24, dus als het meezit eind week 26 rijden
Vrijdag besteld bij de dealer, voorlopige Leverdatum 11 juli 2014...
Zojuist een indicatieve uitleverdatum voor van de leverende dealer gehad: week 32. De auto is op 18 maart bij de LM in bestelling gegaan. Dat betekent nog even wachten...
Voordeel is dat het vlak voor mijn vakantie is en dat ik daarmee alle tijd heb de wagen op mijn gemak in te rijden op de manier die @Canon-Eye in #10 heeft beschreven op deze pagina: http://skodaforum.nl/forum/i/eerste-kilometers-waarop-letten.21129/
Wat was de eerste verwachte datum dan?YES :-) :-)
Net bericht van de dealer gehad. Auto staat voor productie gepland in week 17, dealer verwacht aflevering in week 20. Is veel sneller dan verwacht.
hahahaha, heb nooit kunnen kiezen tussen twee of vier wielen. dan maar Avatar zonder wielen :-)en zo te zien je eerste vervoermiddel met wielen...........
Zelfde nieuws hier
Net gebeld met de dealer en auto is geproduceerd en staat gepland om maandag met transport te gaan naar NL. Waarschijnlijk levering in week 16 / 17. (besteld week 6) Woohoo!