Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Artbij

Senior Member
Zojuist een indicatieve uitleverdatum voor van de leverende dealer gehad: week 32. De auto is op 18 maart bij de LM in bestelling gegaan. Dat betekent nog even wachten...
Voordeel is dat het vlak voor mijn vakantie is en dat ik daarmee alle tijd heb de wagen op mijn gemak in te rijden op de manier die @Canon-Eye in #10 heeft beschreven op deze pagina: http://skodaforum.nl/forum/i/eerste-kilometers-waarop-letten.21129/

Zou ik zeker doen als je je motor wilt vernaggelen.

YES :-) :-)
Net bericht van de dealer gehad. Auto staat voor productie gepland in week 17, dealer verwacht aflevering in week 20. Is veel sneller dan verwacht.

@Jedewe ik heb zelf ook gekeken naar de Leon ST maar daar pleurde ik ongeveer een meter naar beneden toen ik ging zitten. Dus vandaar dat ik voor de ruimte van de Skoda heb gekozen.

Oorspronkelijke voorlopige leverdatum stond op 16 juni, week 25. Dus daar was ik ook vanuit gegaan. Maar eerder vind ik helemaal niet erg. Word mn eerste Skoda, ben benieuwd :-)

De dealer waar ik heb besteld was altijd al de dealer waar ik voor mn VW naar toe ging. Toen ik vertelde dat ik Skoda ging rijden omdat VW niets had naar mijn wens en budget, baalde deze VW dealer behoorlijk. En net op dat moment.......... ging deze dealer ook starten met Skoda verkoop :-) en melde dat met spoed aan mij. Op de valreep, toch bij mn vetrouwde dealer gebleven. Hij blij, ik blij :-)

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Zolang je maar niet denkt dat je zonder hulpmiddelen kun vliegen en op 11 hoog aandacht staat te trekken......

Bovenaan Onderaan