Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Frenk21

Forumguru
Morgen is het zover, eindelijk kan ik mij RS ophalen. Net toch maar even de tijdelijke auto door de wasstraat gehaald.
Kenteken is .-TNZ-..

Jedewe

Forumguru
Ik zie allemaal levertijden van minder dan 3 maanden, na mij besteld en eerder leveren, ben toch ook een greenliner ;) dus dan zou ik geleverd moeten krijgen voor iedereen ;) in ieder geval zo te lezen in mei ipv juli !

Oogje

Senior Member
Ik heb 21-03-2014 mijn Skoda Combi EL BL besteld en verwachte leverweek is week 24-2013, helaas nog lang wachten.
Als je even terug leest, dan zie je dat er meerdere mensen een levertijd van 6+ maanden voor hun kiezen hebben gekregen. 3 maanden is een met dan normale levertijd voor een auto. Ik heb in ieder geval nog nooit een sneller gehad.

jellemeer79

Actief lid
Dan is de levertijd van mijn auto toch nog snel ondanks 5 weken vertraging tov eerst indicatie. Besteld 22 November en geleverd 26 maart => Metal Grey Greenline

maxout

Lid
wk 10 besteld. Dealer zegt wk 26 levering. Leasemaatschappij (gaat via PON centrale inkoop) zegt op bevestiging 18 juli (wk 29)... OC GLBL. Ben benieuwd.

Focha

Nieuw lid
Hoi, naar aanleiding van de discussie sportonderstel / functiepakket en spoiler op dit forum terechtgekomen.
Week 2 besteld, week 12 geproduceerd en als het goed is volgende week geleverd.

Oogje

Senior Member
Hoi, naar aanleiding van de discussie sportonderstel / functiepakket en spoiler op dit forum terechtgekomen.
Week 2 besteld, week 12 geproduceerd en als het goed is volgende week geleverd.
Leuk. Dus je hebt een sportonderstel, functiepakket en spoiler besteld?! En waar wordt dat op geplaatst?

Gekheid natuurlijk, maar je ziet hopelijk dat je toch wel erg summier bent in je informatieverstrekking...

Bovenaan Onderaan