Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Focha

Nieuw lid
Wilde even aangeven hoe ik hier terecht ben gekomen, ik heb inderdaad een sportonderstel, functiepakket en spoiler besteld en deze worden geplaatst op een:
Octavia Combi Greenline Businessline 1.6tdi metal grey v.v.
18 inch imak iguan
Performance mode selection
Dakrailing zilverkleurig
Sunset (getint glas achter)
Columbus navigatiesysteem
Verw.voorstoelen en achterbank
Dab (digitale radio ontvanger)
Licht pakket
Technology pakket
Functie pakket
Trekhaak afn. kogel
Leer/alcantara
Skoda bagage afscheiding.

Tijdens het bestellen heb ik het met de dealer nadrukkelijk over het verlagen gehad, dat was niet nodig/mogelijk aangezien de Greenline reeds voorzien was van een verlaagd sportonderstel. Discussie loopt nog steeds...

hberg

Actief lid
Mooie config. Ook erg compleet.

Sportonderstel zit er niet meer op af fabriek. Eibach besteld? Ben ook erg benieuwd of bij jou de neerklapbare passagierstoel op zal zitten.

Nu is het aftellen!

CDK

Forumguru
ik was vandaag bij m'n dealer en die liep ook al te briesen dat hij weer nare brieven moest gaan versturen :mad: 6 tot 10 weken noemde hij :banghead:

in mijn geval was dit wel een 1 april grapje

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
in België NET hetzelfde gehoord!

er is blijkbaar een kleine brand geweest aan de spuit-afdeling in de fabriek in Tsjechië.

• Leuk
Waarderingen: CDK

adee

Senior Member
Zojuist een indicatieve uitleverdatum van de leverende dealer gehad: week 32. De auto is op 18 maart (week 12) bij de LM in bestelling gegaan. Dat betekent nog even wachten...
Voordeel is dat het vlak voor mijn vakantie is en dat ik daarmee alle tijd heb de wagen op mijn gemak in te rijden op de manier die @Canon-Eye in #10 heeft beschreven op deze pagina: http://skodaforum.nl/forum/i/eerste-kilometers-waarop-letten.21129/

Laatst bewerkt:

Oogje

Senior Member
@adee
Nadeel is dat een beperkte vertraging jou met een probleem wat de vakantie betreft op zou kunnen zadelen...

Bovenaan Onderaan