Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Frenk21

Forumguru
Ik kan mijn RS dinsdag ophalen. Duurt een dagje langer. PON kreeg de auto niet op tijd van Leusden bij de dealer.

Smarron

Actief lid
Hier alvast 2 foto's. Zie sig voor de rest van de specs. De andere foto's volgen vanavond wel.

Ik heb het Functie pakket genomen en de bijrijdersstoel is VOLLEDIG neerklapbaar !! Volgens de dealer was ik de 1e in de Metal Grey met de correct geleverde stoel. Deze waren tot nu toe verkeerd geleverd. Ook heb ik direct donkere mistlampen gemonteerd gekregen, dus niet de zilveren. Alleen het stuur is 4-spaaks, maar eigenlijk houdt het best prettig vast! (Ik was 3-spaaks gewend uit de VW Golf).

Zodra de Eibach veren binnen zijn, zal hij nog verlaagd worden. Helaas wel via de dealer (moest van LM), had het Antera graag gegund.

Ik vind de chromen dakrails eigenlijk zo verkeerd nog niet. Ten tijde van de bestelling dacht ik dat de raamomlijsting ook chroom was, dus het was even afwachten, maar ik denk vooral met de combinatie van Metal Grey dat het nog prima staat. In het zwart had ik het zeker minder mooi gevonden. Ook het gedeelte zwart van de verlengde achterspoiler is helemaal niet verkeerd.

Zo, burgertje is binnen, nu weer verder rijden.

EdK

Forumguru
Weet het niet maar er zijn 2 cijfers van je kenteken weggewaaid !!

Maar strakke bak, en geniet ervan de aankomende 3 dagen met heerlijke temperaturen buiten

Smarron

Actief lid
Weet het niet maar er zijn 2 cijfers van je kenteken weggewaaid !!

Maar strakke bak, en geniet ervan de aankomende 3 dagen met heerlijke temperaturen buiten
Nadeel van die luxe kentekenplaten. :D

Zondag inderdaad even lekker toeren. Zojuist de 200km gepasseerd dus het gaat vrij snel.

lugolux78

Forumguru
Nou goede vraag. Als ie binnen is ff kijken hoe die er uit ziet en of ik hem blauw antraciet of zwart maak... Kan ik nu niet beoordelen..

lugolux78

Forumguru
Het zijn idd zelfde stoelen. Ik heb ook de dynamic stoelen met eigen design en dubbele wand bij "hoofdsteun" om entertainment set op te hangen

lugolux78

Forumguru
Een extra strak aangetrokken Lap leer aan de voorkant (waar je achterhoofd tegen aan komt) je kan dan de bevestiging van infotainment door de dubbele lap leer steken

RaceVrs

Banned
Dat snap ik niet haha. Ik zit(lees: nog geen oplossing)met de schermpjes van de kids icm die stoelen die in de RS zitten. Mogelijk zit af fabriek anders in elkaar dan wat hij bedoeld?

Bovenaan Onderaan