Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Maik

Actief lid
Ziet er super uit oogje! Gefeliciteerd en veel plezier ermee... Hopelijk je wachttijd zo vergeten.....

micky

Forumguru
M'n zonnebril past trouwens perfect in de phonebox :D
Je moet wat, als er geen brillenvak in het dak zit door het pano dak...

HAHA, klopt, maar ik heb al jaren een veel grotere zonnebril dan dat in die rotvakjes past, ik gebruik die vakjes nooit, de bril ligt in een hoes in de deur of zoals nu bij de V50 achter het bedieningspaneel :tongue:

hberg

Actief lid
Vandaag contact gehad met de dealer. Bouwdatum staat vast voor volgende week woensdag. Zo langzaam aan kan het aftellen beginnen.

Iemand enig idee hoe lang de bouw duurt en de tijd die er dan nog over heen gaat voor aflevering?

Oogje

Senior Member
Vandaag contact gehad met de dealer. Bouwdatum staat vast voor volgende week woensdag. Zo langzaam aan kan het aftellen beginnen.

Iemand enig idee hoe lang de bouw duurt en de tijd die er dan nog over heen gaat voor aflevering?
Bij mij heeft dat 4 weken geduurd.

Artbij

Senior Member

Had je dat niet beter even aan je dealer gevraagd? ;)

hberg

Actief lid
Haha ja, die schat het op een week of 3 vandaar de vraag. Vind het vrij lang... maar kan ook mijn ongeduldige ik zijn :tongue:

Smarron

Actief lid
Over minder dan 12 uur is het zover, dan kan ik mijn O3 GBL (Metal Grey) ook in ontvangst nemen!

Die van mij was eind november besteld, dus het heeft exact 4 maanden geduurd. Gezien alle drama met de kleur Metal Grey vind ik de levertijd nog best acceptabel, alhoewel de 1e prognose begin maart zou zijn.

Snel gaan slapen, dan is het sneller ochtend. :D

Bovenaan Onderaan