Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

lugolux78

Forumguru
Nou ze zijn wel goed aan het servicen. Via telefoon en SMS. Nu nog een tevredenstellende levertermijn... April pleaaaaase? Haha utopia

jellemeer79

Actief lid
@adee het is Noordhoek maar in dit geval Waalwijk, hetzelfde bedrijf. Mijn ervaringen waren goed als mbt tot enkele zaken net zoals meeste dealers zijn ze slechts een doorgeef luik van PON.

De ontvangst van de auto vandaag was fantastisch geregeld, leuk gedaan en er werd ruim de tijd genomen om me te vertellen over alle functies en settingen van de auto.
Met mijn Fabia was ik ook bij deze dealer voor onderhoud en dat is ook altijd goed verlopen.

• Leuk
Waarderingen: adee

Oogje

Senior Member
Vanmorgen mijn O3C EBL in Metal Grey opgehaald.
Aflevering zoals wat men er van mag verwachten, uitleg (voor zover nodig), bloemetje, je kent het wel.

Hierboven al een hele zwik foto's van een Metal Grey combi, dus ik hou me beperkt tot twee (want ik heb er nog niet meer van gemaakt :) )

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
@Oogje : ook jij gefeliciteerd met je super mooie O3! Plaats nog wel wat foto's van je interieur want volgens mij heb je een mooie lederen interieur erin? :D

Oogje

Senior Member
@Oogje : ook jij gefeliciteerd met je super mooie O3! Plaats nog wel wat foto's van je interieur want volgens mij heb je een mooie lederen interieur erin? :D
Tnx en klopt, ik heb het dynamic pakket en lederen bekleding. Zal later wat foto's schieten (nu aan het werk, helaas een dagje op kantoor...)

Bovenaan Onderaan