Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Michael83

Senior Member
Dan is week 20/22 inderdaad wel erg snel. Bedoel je 20 productie, 22 levering?

Ik hoop dat je dit haalt, dan krijg ik de mijne waarschijnlijk ook lekker snel....:thumbsup:
Anders ik wel! Vond het op zich opmerkelijk dat het zo snel zou kunnen.
Maargoed, ik ga vooralsnog nergens van uit, zoals ik al zei heb ik nooit zoveel geluk met leveringen e.d.

camasho

Nieuw lid
Hoi
14-3 OC3 bestelt... Kreeg eerst een leverdatum van 22 juni... Kreeg vorige week een belletje van de dealer dat de productie datum is vervroegd naar week 17!
Vorige week dus... Ben benieuwd wanneer ik n kan ophalen

Michael83

Senior Member
Top!

Goede berichten, niet dat ik niet tevreden ben met de O2 BLE, maar een nieuwe die je zelf samenstelt is natuurlijk altijd mooier..!

Gauw foto's maken zodra je hem hebt!

Hoi
14-3 OC3 bestelt... Kreeg eerst een leverdatum van 22 juni... Kreeg vorige week een belletje van de dealer dat de productie datum is vervroegd naar week 17!

Hoi camasho, week 17 is volgende week, niet vorige....:pardon:
Toch nog snel natuurlijk, mijn dealer zegt uitlevering 2 tot 3 weken na productie....

serum

Forumguru
Vind het toch vreemd dat ze op de rs tdi geen dubbele pijp hebben. Kan het me goed voorstellen dat je ze zwart hebt gemaakt.

RaceVrs

Banned
Goede verhalen allemaal! Ben ook oprecht blij voor de mensen die snel hun wagen hebben.

Tegelijkertijd komt er ook wel een woede naar boven dat ik als Privé aankoop een Rs Tsi DSG aanschaf en al maanden aan het wachten ben en nog niks zeker weet.

Dat was even een frustratie hahha. Is alweer voorbij.

King Catan

Nieuw lid
Hoi

Welke uitvoering heb je exact besteld? Ik heb nl 12 maart een 1.4 DSG greentech besteld. met eerst verwachte leverweek 25..

lugolux78

Forumguru
Goede verhalen allemaal! Ben ook oprecht blij voor de mensen die snel hun wagen hebben.

Tegelijkertijd komt er ook wel een woede naar boven dat ik als Privé aankoop een Rs Tsi DSG aanschaf en al maanden aan het wachten ben en nog niks zeker weet.

Dat was even een frustratie hahha. Is alweer voorbij.

We komen er wel... We zijn gewoon proefkonijnen voor een geduldstest

Svennis25

Nieuw lid
Mijn laatste bericht in dit Topic, want ik hem 'em gisteren mogen ophalen. Wat een genot! Hij is écht de moeite (en voor het wachten) waard!

Hans81

Nieuw lid
Zo net officeel OC3 Combi 1.4 TSI DSG besteld via lease maatschappij. Alleen de levertijd staat nu op Week 32 ! Het schijnt dat de OC3 diesel (14%) voorrang heeft op productie. Hopelijk hoef ik geen 4 maanden te wachten op mijn nieuwe OC3. Wordt langzamerhand gek van mijn voorloop auto (Peugeot 3008 - oud model).

Zirx

Lid
Whoehoe, net een mail gekregen dat de auto eerder geleverd wordt dan gepland!

Verwacht in NL: 30-4-2014
Dus ergens begin mei kan ik erom

Bovenaan Onderaan