Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

serum

Forumguru
Denk dat het contrast van de zilveren dakrail ook voortkomt uit de mindere kwaliteit foto's? (zonder iemand voor het hoofd te willen stoten) :)

Volgens mij hebben we dezelfde dealer..... Hij had niets om ondertussen in te rijden. Niets groots iig, ook lekker, hij belt om 17:05 terwijl ik de auto morgenochtend op zou halen....
Dealer belt net dat hij de verkeerde auto besteld heeft......hij heeft een Ambtion besteld ipv een Ambition Business Line..... 12 weken extra wachttijd....als ik een nieuwe laat komen. Nu nog even kijken wat ik doe...
Dat is balen zeg! Welke dealer als ik vragen mag?

@hberg; mooie wagen idd, racing blue staat m ook goed. Welke stoelen heb je erin laten zetten, of zijn dat gewoon de standaard stoelen, maar dan aangepast? Zien er zeker strak uit, gefeliciteerd!

hberg

Actief lid
@Darkmark76 zijn de stoelen die met het half leer mee komen. Heb zelf het idee dat ze wat breder en dieper zijn. Ze zijn in ieder geval anders dan de standaard stoelen.

@hberg; kijk weer wat geleerd. Dealer had niet verteld dat er toch andere stoelen mogelijk zijn.. Heb je wel de normale ledesteen verstelling dan? In de O2 heb je daarvoor namelijk een draaiknop, waarmee je veel meer steun kunt creëren, dan in de O3 met het hendeltje. Wel tof voor je dat je betere stoelen hebt, de normalen hebben idd een erg korte zitting. Ik ben benieuwd wat jouw rijervaringen zijn en of alle eerder genoemde kinderziekten vermeld op dit forum inmiddels zijn opgelost ;))

hberg

Actief lid
@Darkmark76 de meningen verschillen over de stoelen maar de dealer had beiden naast elkaar staan en het scheelt zeker vooral de leuning is anders zitvlak scheelt niet echt. Er zit normale lendensteun op met een hendel zoals bij de normale stoelen.

Morgen ritje Amsterdam zal deze week de ervaringen eens delen. Ook erg benieuwd hoe de Eibach's rijden. Vind hem nu wel behoorlijk hangen in de bochten en duiken met remmen.

Veel plezier met je rit naar 020, maar dat gaat vast lukken. Stiekem wel een beetje jaloers ;)) mooie manier om je paasweekend te vullen

Jedewe

Forumguru
Perfect , ik heb ook een bl. GL besteld, word next week
Gemaakt dus werd bang haha maar zoals ik lees is het gelijk

Vandaag ben ik gebeld door de dealer.

Mijn auto wordt in week 21 geproduceerd en dan in week 22 of 23 afgeleverd. Ik ga mezelf nog niet blij maken, maar dat is nog steeds volgens afspraak!

D

Deleted member 13589

Mijn O3 GL BL Combi zou in week 16 geproduceerd worden, in week 18 zou hij naar de dealer komen. Nu blijkt hij afgelopen vrijdag al afgeleverd te zijn bij de dealer! Ik moet echter wachten tot week 24 voordat ik hem mag gaan rijden.

Bovenaan Onderaan