Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Mijn O3 GL BL Combi zou in week 16 geproduceerd worden, in week 18 zou hij naar de dealer komen. Nu blijkt hij afgelopen vrijdag al afgeleverd te zijn bij de dealer! Ik moet echter wachten tot week 24 voordat ik hem mag gaan rijden.

Blijft toch vreemd dat dit zelfs voor een dealer een verrassing is dat hij ineens eerder op de stoep staat.

Wanneer heb je besteld?

030-NL

Lid
Vorige week 2 diner checks van 50 euro per stuk ontvangen van Skoda (Pon) als compensatie voor de vertraging. Nette actie.

Productie van de auto staat 'definitief' op week 18. Hopelijk aflevering eind mei / begin juni. Besteld eind december.

Laatst bewerkt:

rms66

Nieuw lid
Begin februari 03 GL BL Combi besteld zou 3e week april geleverd worden. Na bellen bleek dat de levertijd uitgesteld is naar 1e week juni..... Komt toch wel erg dicht bij de vakantie zo... Hoor zo veel verschillende dingen over technisch probleem waardoor productie is vertraagd, succes vd GL, verschil combi of HB, kleur, uitvoering etc. Kan iemand nu echt vertellen hoe het zit met de mogelijk technische problemen die ze tijdens de productie hebben moeten oplossen waardoor extra vertraging is ontstaan?

serum

Forumguru
Enig noemenswaardige probleem met de o3 is de rumble in de cabine op een wat ruwere weg. Wellicht hebben ze daar een fix voor gevonden en wachten ze op de aanpassing/onderdelen. Als dit het geval zou zijn, dan zouden alle o3's een dergelijke vertraging hebben.

Ik zou ook balen van de vertraging. De mijne heeft tot nu toe 1 maand vertraging. Ik klaag niet. Hij staat al in NL.

rms66

Nieuw lid
Ik lees dat ook al een paar keer. Dan is hij al in NL en moet je nog een aantal weken wachten... Waar ligt dat dan aan. Je zou toch zeggen dat iedereen erbij gebaat is zsm uit te leveren?

Eind november mn RS besteld en vd week kwam eindelijk het verlossende antwoord dat de definitie productie gepland staat en dat ik in week 21 aan de beurt ben. Geduld is een schone zaak zegt men..
Oh ja en de brief bevatte ook een dinercheque :-)

rms66

Nieuw lid
Nog ff een vraag, weliswaar off topic.. Ik zag op youtube een filpje van viali over de o3 combi. Nou hadden zij een opklapbaar kinderbankje. Iemand die daar iets meer van weet? Staat niet id prijslijsten bij mijn weten.

MarZ_E

Senior Member
Mijn O3C GLBL is 22-1 besteld bij de LM, as woensdag (week 17) mag hij opgehaald worden. valt wel mee qua levertijd.

Auto is vandaag bij de dealer gebracht. Zal helaas deze week niet meer afgeleverd gaan worden.
Kenteken moet nog aangevraagd worden en ze moeten nog wat zaken aan de auto sleutelen.

Even een vraag aan jullie. Ik heb een zwarte OC3 GL BL Combi bestelde met Alutec Poison zwart geborstelde velgen. Ik heb bij de dealer de vraag uitstaan of zij de remklauwen rood kunnen maken. Zouden jullie dit een mooie combi vinden (qua lak, velgen en remklauw)

Artbij

Senior Member
Mijn wachttijd begint weer opnieuw....nadat mijn dealer de verkeerde auto besteld had, gaat hij vandaag als het goed is de goed bestellen. Verwachting is 12 weken levertijd, maar PON gaat z'n best doen om daar e.a. van af te krijgen.

CDK

Forumguru
een greenline met rode remklauwen kan echt niet hoor, de schijven zijn ook niet bepaald van het formaat RS, als je dat dan gaat accentueren met opvallend rood krijg je zoiets van.... "Ik wil wel maar ik kan niet" ik zou ze dan zilvergrijs of antraciet maken.

Bovenaan Onderaan