Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Noord26

Forumguru
@Artbij : Ik heb nooit problemen met de dealers gehad waar ik (nieuw) kocht. Maar weet van al die dealers dat ze goed willen onderhandelen, zeker als er een foutje gemaakt is. Helemaal als het een grove fout is en de manier waarop het gemeld is zoals ik hier nu lees.

Je kan morgenvroeg op bellen wat ze voor oplossing bieden of net doen alsof je neus bloed en gewoon binnen wandelen om het op te halen en dan in een druk pand jezelf heel erg 'kenbaar' te maken over de gang van zaken. Laat de keuze aan hun..

Wat ik wel weet: je kan beter veels te hoog inzetten wat je zelf verwacht als te laag. Jij hebt nu de meest sterke onderhandelingspositie. Het is hun fout en de manier waarop het kenbaar gemaakt wordt is niet dealer waardig. Die zou elke auto welke binnen komt moeten controleren op kleur en uitvoering aan de hand van de bestelbon en wat er daadwerkelijk geleverd is.

Tip: doe heel erg teleurgesteld (hetgeen je toch bent) en vraag meteen naar de manager als je morgen binnen gaat lopen.

Zou wel op voorhand wat dingen in je hoofd hebben die je wilt. Zoals extra 2 jaar garantie, eerste x-aantal onderhoudsbeurten gratis, winterbanden, oid..

ps. Welke dealer praten we hier over?

Laatst bewerkt:

Artbij

Senior Member
De nood om octi's aan particulieren te verkopen is niet zo groot volgens mij. Ga kijken wat er mogelijk is, maar echt veel moeite deed hij vooralsnog niet. Kan ook zijn dat hij geen mandaat heeft natuurlijk....

Hebt net een kleine gekregen en ik mis de ruimte die een octavia heeft....

Artbij

Senior Member
Hier mensen een idee wat een goede compensatie zou zijn voor 3 maanden extra wachten? Ik heb zelf de upgrade naar Columbus en 17" op het lijstje staan....

Noord26

Forumguru
@ Artbij, als ze er een gratis DSG-7, 17" (of liever 18") velgen en Columbus met speaker-upgrade bij doen zouden ze aan mij een deal hebben. ;)

Edit: we blijken idd dezelfde dealer te hebben voor levering/onderhoud. En die probeert zich te profileren met service.

Oef.. VAGtechniek begint steeds meer te lonken naar mij.

Laatst bewerkt:

hberg

Actief lid
Vandaag was het dan eindelijk zo ver :)

uploadfromtaptalk1397844820593.jpg uploadfromtaptalk1397844879869.jpg uploadfromtaptalk1397844893983.jpg uploadfromtaptalk1397845022312.jpg

Volgende week komen als het goed is de Eibach's er onder. Dealer gaf me nog de mogelijkheid te switchen naar zwarte dragers. Wat denken jullie?

hberg

Actief lid
Alleen deze heb ik voor betaald, dus proberen er ook nog zwarte spiegel kappen uit te slepen. Maar ben er nog niet uit. Dit is ook wel chique

hberg

Actief lid
Dit is half leer ja. Stoelen zijn ook wel iets anders dan de gewone. Dealer heeft het me laten voelen.

hberg

Actief lid
Zit prima, even wennen aan de juiste afstelling. Blijft wel dat de zitting zeker niet korter moet. Maar ben dik tevreden. Is erg mooi

yves

Actief lid
Erg mooi Hberg, maar ik zou idd ook nog voor de zwarte rails gaan.
Staat volgens mij toch sportiever bij deze.

Bovenaan Onderaan