Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Frank

Forumguru
compleet luidt het spreekwoord wel zo natuurlijk: De gustibus et coloribus non est disputandum.

Probleem is dat dat geen mooi Latijn is. Het subtiele verschil tussen "et" en "-que" zorgt ervoor dat het hier eigenlijk que moet zijn (om te benadrukken dat kleuren en smaken op dezelfde voet staan en samen horen). </offtopic>

rms66

Nieuw lid
Bedankt voor het plaatsen vd link. Ben er inmiddels achter dat het niet een oplossing is voor kinderen groter dan 1, 35 om op dat bankje te zitten....

Gisteren is de auto bij de dealer aangekomen. Ben al even wezen kijken en de auto ziet er mooi uit. En met de aanpassingen die nog gedaan gaan worden (verlaging, andere velgen en alle verlichting LED) zal de OC3 er nog mooier op worden.

Met de dealer de afspraak gemaakt om de auto volgende week zaterdag (3 mei) op te halen.

Kenteken wordt aangevraagd, de mistlampen zijn zilver van kleur i.p.v. donker (heb licht pakket) en de Eibach's staan in back-order.

EdK

Forumguru
Leuk dat bankje maar mis al zo en zo de gordels en wettelijk gezien blijft het toch passagiers vervoeren in de kofferbak wat volgens mij nog steeds verboden is !
Kunt als ik goed hebben wel een goedkeuring erop krijgen mits je je wagen dan laat herkeuren bij de RDW.

EdK

Forumguru
Als ik op RDW kijk op me eigen Kenteken dan staat daar een vermelding van max aantal zitplaatsen en bij de Yeti dus 5 stuks. dan staat er achter deze tekst een vraagteken met de volgende uitleg

Aantal zitplaatsen
Dit is het maximale aantal zitplaatsen dat technisch geschikt is om te worden gebruikt tijdens het rijden.

Maw zodra je die achterbank erin propt met gordels dan vermoed ik dat je wettelijk gezien het zo en zo moet melden bij de RDW en waarschijnlijk mag langskomen voor een keuring en na goedkeuring dit in je kenteken papieren word bijgeschreven.

rms66

Nieuw lid
wow nu onderweg 23 april, pas 13 mei aflevering thuis.... Wat gebeurt er dan allemaal in die 6 weken....

bono5

Nieuw lid
wow nu onderweg 23 april, pas 13 mei aflevering thuis.... Wat gebeurt er dan allemaal in die 6 weken....

Dat komt doordat het contract van mijn huidige leaseauto 12 mei afloopt. De dealer maakt hem volgende week al rij-klaar. Dus hij zal een paar weken stil staan :( .. Maar die datum staat vast, dat is een feit.

Trouwens; het zijn maar 3 weken, geen 6 weken - na april komt mei :) :)

Bovenaan Onderaan