Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

tpk83

Nieuw lid
8 mei (wk 19) O3 Combi Greenline Businessline besteld via LM, verwachte levering 25 augustus (wk 35).

Metallic lak - metal grey
Sunset (extra donker getinte ramen)
Functie pakket
DAB (digitale radio ontvangst)
Navigatie Columbus met 8 inch touchscreen, 64 Gb harde schijf, dvd-speler en kleuren MaxiDot display

Dat kan ook voordelen hebben, want dat betekent waarschijnlijk dat de auto na week 22 wordt gemaakt en je dus modeljaar 2014 krijgt.

Net weer lease maatschappij gesproken die vanochtend dealer aan de lijn had. Productie is nu week 22 (dus niet nieuw modeljaar??). Dit stond volgens de dealer nu 100% vast. Was niet bekend waarom dit verschoven was.
Dealer had vermoeden dat misschien pano-dak een vertragende factor was.
Hoe dan ook, ben weer iets blijer.

Kleas

Nieuw lid
Week 1 besteld, de productie is meerdere malen uitgesteld nu definitief week 21 (deze week) probleem was de automatische cruise control die beperkt te leveren is. Dus nu afwachten hoe lang het transport gaat duren, weet iemand dat misschien?

Week 1 besteld, de productie is meerdere malen uitgesteld nu definitief week 21 (deze week) probleem was de automatische cruise control die beperkt te leveren is. Dus nu afwachten hoe lang het transport gaat duren, weet iemand dat misschien?

Bij mij duurde het 2,5 week voor hij bij de dealer was, maar ik lees op het forum ook berichten waarbij het maar een week duurde. Dus niet echt een pijl op te trekken wat mij betreft, geen idee waar het verschil in zit.

jfk104

Actief lid

Week 19 gebeld en te horen gekregen dat deze nog steeds voor week 20 (vorige week) in de planning stond om geproduceerd te worden. Vandaag belletje gehad dat die klaar stond bij de dealer. Dus kan heel snel gaan alhoewel ik geen controle heb wanneer de auto daadwerkelijk is geproduceerd.

Mali

Forumguru
vandaag gebeld en kan vrijdag om 16.00 uur mijn bestelde skoda ophalen in Tiel, 26 mei 2011 bestaande opgehaald en nu 23 mei 2014 de nieuwe net geen 3 jaar.
zal weer wennen zijn diesel tanken :koffie: , beter na de koffie tanken

MaXt0r

Actief lid
Vandaag maar eens met de dealer contact gezocht. Mijn productie datum staat dan eindelijk vast (week 24) wat ook de voorlopige was. Wel jammer dat ik er zelf achteraan moest bellen. Eind juni begin juli kan ik hem ophalen. Wat duurt wachten lang :S pfffff

King Catan

Nieuw lid
Vandaag maar eens met de dealer contact gezocht. Mijn productie datum staat dan eindelijk vast (week 24) wat ook de voorlopige was. Wel jammer dat ik er zelf achteraan moest bellen. Eind juni begin juli kan ik hem ophalen. Wat duurt wachten lang :S pfffff

Ook ik heb een 1.4 DSG Combi besteld (in wk 12). Verwachte productie week 24. Zouden ze bij Skoda een hele batch van deze versie gaan produceren of zou ik langer moeten wachten?????????

Laatst bewerkt:

snorro

Actief lid
Gisteravond een mail gehad van de dealer. Auto staat nu gepland voor productie in week 27, reden voor de vertraging is onbekend. Heb er wel op gestuurd dat ze de dealeropties maar met enige voorrang en spoed moeten gaan inbouwen als ie er is.

lean

Lid
Bestelling Octavia Ambition BL DSg loopt geheel volgens planning ! Ja, dat KAN blijkbaar ook nog !!
Besteld 22 maart ( is eind week 12 ) productie week 22, aflevering week 24.
Maar eerst met de trouwe Caddy nog een weekje voor pinksteren naar Frankrijk. Ik zal hem missen voor alle laadruimte, maar verheug me op de stillere Octavia met DSG.

Artbij

Senior Member
Kreeg net ook een belletje van de dealer. De auto heeft 2 weken vertraging. Geldt volgens hem voor al zijn bestelde auto's

petertje1970

Actief lid
Net gebeld door de dealer auto is onderweg naar de dealer volgende week woensdag :tegek::yeehaa: kan ik hem ophalen. 18 weken moeten wachten:sterretjes: maar dan heb je ook wat :yeah::yeah::yeah:

looin

Nieuw lid
Mijn race blue O3 EBL 1.6 CRTDI is binnen en mag morgen opgehaald worden. De wagen is besteld op 28/01/2014 dus juist geen 16 weken levertermijn.

Bovenaan Onderaan