Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Vanavond reactie gehad van de dealer.
Auto is afgelopen week geproduceerd. Hij staat nu bij Pon en komt begin volgende week naar de dealer. Op 6 juni mag ik hem ophalen! Wel even aangegeven dat wanneer hij eerder klaar is, dat dat geen probleem is ;)
Dat is dan 16 weken levertijd voor mij.

jfk104

Actief lid
Bedankt mannen...

Via tapatalk lukte het vanmiddag niet foto's te versturen (op de kop of kant) en via de ipad zijn ze te groot dus even wachten tot morgen. Slinger ik de laptop even aan.

Toch een flinke upgradegevoel tov de voorloopauto (octavia combi 1.2 amb). Super die dynamicpakket stoelen. En DSG rijden is ook oh zo fijn. Blij man....

Laatst bewerkt:

Archie

Senior Member
Heeft er ooit al iemand een analyse gemaakt tussen de verschillende types en de levertijden? Er zit namelijk zoveel verschillen in de levertijden, dat moet ergens aan te wijden zijn toch?

Vlaar032

Senior Member
Voor de lease rijders onder ons een waarschuwing. Verleden week 3 x een O3 1,6 tdi GreenLine combi besteld voor m'n monteurs. Mèt bagagepakket. Blijkt dat alleen al door het bagagepakket de bijtelling omhoog gaat van 14 naar 20%. Dit kan dus bij het moment van levering dus alsnog gebeuren.

Wettelijk gezien kan je niet weigeren om dan de wagen niet af te nemen. Want bij de lease voorwaarden worden fiscale zaken gewoon doorbelast/doorgevoerd.

Please check bij je lease maatschappij en dealer.

Bovenaan Onderaan