Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Jedewe

Forumguru
Bagage pakket is geen optie voor een Greenline ! Dat heet een funktiepakket en is zonder variabele vloer !

Artbij

Senior Member
Voor de lease rijders onder ons een waarschuwing. Verleden week 3 x een O3 1,6 tdi GreenLine combi besteld voor m'n monteurs. Mèt bagagepakket. Blijkt dat alleen al door het bagagepakket de bijtelling omhoog gaat van 14 naar 20%. Dit kan dus bij het moment van levering dus alsnog gebeuren.

Wettelijk gezien kan je niet weigeren om dan de wagen niet af te nemen. Want bij de lease voorwaarden worden fiscale zaken gewoon doorbelast/doorgevoerd.

Please check bij je lease maatschappij en dealer.

Whehe, door deze mededeling zullen een aantal leaserijders meteen een schone onderbroek aan moeten gaan doen :).

Geijtje

Nieuw lid
Morgen mijn Octavia combi3 1,6 dsg EBL Race blue ophalen.

Twee weken terug besteld maar gezocht naar wat op voorraad was ik ben namelijk ongeduldig en vond bij PON een geannuleerde bestelling staan die helemaal was wat ik wilde.
Alleen een trekhaak en leer was nog wenselijk maar dit kon achteraf en was ook nog beter voor de bijtelling.
Persoonlijk vond ik het wachten op het inbouwen van leer al lang duren:itwasntme:

Nadat ik 4 jaar lang bij mijn vorige werkgever in de Superb2 gereden te hebben werd mij voor gesteld bij deze werkgever een Ford Focus 1,6 diesel te gaan rijden.
Net nieuw wilde ik niet melden dat ik helemaal niks heb met Ford en veel van mijn collega's rijden Ford.
Nu ben ik 14 maanden in dienst en heb inmiddels last van mijn heup, dit vermoedelijk door de stoelen in de Ford.
Tijdens een borrel met de directie dit verteld en twee dagen later te horen gekregen, van zoek maar een andere auto uit waar je wel in past.
Ik ben namelijk 2 meter en in de Ford past het niet lekker.
Ik direct terug naar de Skoda dealer en eerst in de Superb gaan zitten dit zat overigens gelijk vertrouwd.
De verkoper haalde me echter over om te gaan rijden met de Ocavia3 1,6 DSG.
Ongeveer 10 minuten later terug gereden en deze direct besteld in race blue.

Vlaar032

Senior Member
Ik heb in elk geval 3 x deze spec besteld.
Skoda Octavia Combi 1,6TDi Greentech Ambition 5drs 77kw

Opties

-Metallic lak 550,-
-PDC achter 349,69
-Hulpveren 214,17
-Bagage pakket 319,44

Opgave fiscale bijtelling 20%

Evilcomputing

Senior Member
17-2 Skoda besteld (week 8)
13-3 Voorlopige productie week bekend gemaakt (week 16 (14 tm 20-4)), met de kanttekening als ik nog iets zou horen wanneer uitloop.
7-4 Er achteraan gebeld of het inderdaad week 16 zou worden. Te horen gekregen dat dit niet lukte en het waarschijnlijk week 20 zou worden.
22-4 Definitieve productieweek bekend gemaakt, week 21 (19 tm 25-5)
12-5 Te horen gekregen dat ivm productie problemen de levering uitgesteld is naar (week 26 (23 tm 29-6))
14-5 gebeld of dit wel klopte, antwoord was nee
21-5 chassisnr bekend
26-5 levering bij de dealer
2-6 aflevering mogelijk (maar dit lukt niet)
4-6 aflevering

van bestelling tot levering 15 weken

Laatst bewerkt:

Blackokkie2

Forumguru
17-2 Skoda besteld (week 8)
13-3 Voorlopige productie week bekend gemaakt (week 16 (14 tm 20-4)), met de kanttekening als ik nog iets zou horen wanneer uitloop.
7-4 Er achteraan gebeld of het inderdaad week 16 zou worden. Te horen gekregen dat dit niet lukte en het waarschijnlijk week 20 zou worden.
22-4 Definitieve productieweek bekend gemaakt, week 21 (19 tm 25-5)
12-5 Te horen gekregen dat ivm productie problemen de levering uitgesteld is naar (week 26 (23 tm 29-6))
14-5 gebeld of dit wel klopte, antwoord was nee
21-5 chassisnr bekend
26-6 levering bij de dealer
2-7 aflevering mogelijk (maar dit lukt niet)
4-7 aflevering

van bestelling tot levering 15 weken
Bouwen ze die van jou met de hand?

Bovenaan Onderaan