Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Morgenochtend 9.00 ben ik aan de beurt! :yeehaa: Exact 9 weken gewacht.

De auto was vorige week al klaar, dus eigenlijk van bestellen tot klaar voor uitlevering binnen 8 weken. Niet slecht!....;)

blauwkeut

Forumguru
Net via mail bevestiging gehad dat mijn wagen aankomt in België op 13/6. Als dan het klaarmaken voor afleveren niet te lang meer duurt, ben ik blij :) Dealer heeft ook bevestigd dat de aanpassingen voor modeljaar 2015 van toepassing zijn op de auto (nu even opzoeken terug wat dat weer allemaal was)...

kobayashi

Nieuw lid
Vandaag mijn wagen gaan ophalen... :bloemen: Na 't weekend post ik hier wel wat foto's en een klein verslag. Maar nu moet ik wat gaan rondrijden!

rimom

Nieuw lid
De mijne is 10-2-14 besteld.
Afgelopen zaterdag was de aflevering, echter het fleetlogic kastje was verkeerd aangesloten
Dit is gisteren 27 mei 2014 verholpen en heb ik m op mogen halen.

TL@

Forumguru
De bestelling van de mijne is er helemaal door, levering voorzien op 28 november :banghead:, echt nog pokkelang wachten dus:thumbsdown:

Mettes

Forumguru
Het is inderdaad lang wachten en ik kan het weten.
Van een snellere levering hoef ik ook niet meer te dromen, na 4.5 maanden is er nog steeds geen bouwdatum bekend.
Ps mijn bestelbon vermeld 5.5 maanden.

micky

Forumguru
:sterretjes: bij mij is het net een stuiterbal, eerste prognose week 24, toen 29 vorige week was het bijgesteld naar week 28 en vandaag kreeg ik bericht dat het week 30 wordt, helaas gaan we hier dus met de "oude" outo op vakantie:wavecry:

de volgende zaken zorgen (bij mij) voor vertraging:
1.6 TDI met en zonder DSG
Columbus
lane-assist

adee

Senior Member
Eerder deze week contact gehad met de verkoopadviseur. Pas na lang doorvragen kreeg ik te horen dat de voorlopige productieweek op week 29 staat en daarmee uitlevering van de auto in week 32 nog steeds reëel is. Maar het is nog steeds een voorlopig toegekend productieslot... Nog maar even afwachten.

Bovenaan Onderaan