Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

MaXt0r

Actief lid
Je hebt gelijk denk ik. Heb helemaal niet naar die foto's gekeken. Alleen naar de naam van de user en zijn handtekening :).

Ook lekker dan. Bestel je een mooi 3 spaaks stuur krijg je een platte eierkoek.
Valt mee toch. Alleen de onderkant is vlak. Mooi toch!

D

Deleted member 12693

Lelijk ding is het. Dadelijk veranderen ze ook de vorm van je wielen.
Ik vind dat je gelijk hebt. Het past niet bij de auto.
WEL bij een RS of een andere snelle versie, maar wanneer je een GL besteld hebt....... :deuk:

• Leuk
Waarderingen: CDK

micky

Forumguru
@Berkowic dan passen 18" wielen ook niet onder je auto:maakmegek:
Wat wel en niet past of staat is aan de persoon zelf, afgezien van het feit dat het veel handiger is, ik hou van een laag stuur, maar blijf altijd met mijn spijkerbroek langs het stuur schuren met geschaafd leer (dankzij de "spijkers") als gevolg:wavecry: dus ik ben er blij mee, maar ja ik heb natuurlijk ook een kleur gekozen die alleen op de RS hoort:pardon:

D

Deleted member 12693

@Berkowic dan passen 18" wielen ook niet onder je auto:maakmegek:
Wat wel en niet past of staat is aan de persoon zelf, afgezien van het feit dat het veel handiger is, ik hou van een laag stuur, maar blijf altijd met mijn spijkerbroek langs het stuur schuren met geschaafd leer (dankzij de "spijkers") als gevolg:wavecry: dus ik ben er blij mee, maar ja ik heb natuurlijk ook een kleur gekozen die alleen op de RS hoort:pardon:
Grote velgen hebben naar mijn mening weinig te maken met een snelle uitstraling, maar meer met luxe.

Maar je hebt wel gelijk hoor, liefst wilde ik ook een snelle auto, maar had daar het budget niet voor. Dus dan liever een rijk uitgeruste 1.6TDI EBL, dan een 2.0TDI Active.......:jaja:

Laatst bewerkt door een moderator:

Stewie

Senior Member
Grote velgen hebben naar mijn mening weinig te maken met een snelle uitstraling, maar meer met luxe.

Maar je hebt wel gelijk hoor, liefst wilde ik ook een snelle auto, maar had daar het budget niet voor. Dus dan liever een rijk uitgeruste 1.6TDI EBL, dan een 2.0TDI Active.......:jaja:

Hmmm, ik heb een ambition genomen ipv een elegance omdat de extra power rechtstreeks bijdraagt tot rijplezier. Opties niet..

Snif snotter..

Mijn O3C GLBL is in week 14 (eind april) besteld. Laatste indicatie is week 31, maar de fabriek gaat dicht wegens vakantie. Ik kon daar nog wel eens last van hebben aldus de dealer...

Ik heb bijna alle opties, inclusief half leder en exclusief lane assist. Kleur is zwart met teron velgen. De velgen zijn binnen en kon daarom niet meer switchen.

Ik zal, net als jullie, geduld moeten hebben.

Dnet

Senior Member
@blauwkeut Mooie wagen hoor, blijft toch erg mooi dat Race Blue.

Vandaag nog maar eens gevraagd voor een update... in plaats van levering in week 23 (besteld in week 9), is het 27 geworden.... nog even geduld hebben dus...

blauwkeut

Forumguru
Dank je idereen... Inderdaad, Race Blue is heel knap, in het echt vind ik 'm nog mooier dan op foto. Ben er content van, die kleur. Hij valt op maar toch niet te schreeuwerig. Ideaal. Beter dan al dat grijs :maakmegek:

Extra foto's zijn gisteren niet gelukt wegens regen. Heb wel al de binnenverlichting vervangen door LED verlichting, ook een aanrader. Zal dit weekend wel een 'Mijn auto' topic aanmaken...

MaXt0r

Actief lid
Dank je idereen... Inderdaad, Race Blue is heel knap, in het echt vind ik 'm nog mooier dan op foto. Ben er content van, die kleur. Hij valt op maar toch niet te schreeuwerig. Ideaal. Beter dan al dat grijs :maakmegek:

Extra foto's zijn gisteren niet gelukt wegens regen. Heb wel al de binnenverlichting vervangen door LED verlichting, ook een aanrader. Zal dit weekend wel een 'Mijn auto' topic aanmaken...

@blauwkeut was het makkelijk om de binnenverlichting te vervangen? Welke lampen heb je allemaal vervangen en met welk type en wat zijn de kosten? Zit er zelf namelijk ook aan te denken.

Groet

blauwkeut

Forumguru
Ik heb de LEDs van hypercolor.de besteld. Verkopen ook sets, en verschillende kleurtemperaturen. Heb er voor gekozen iets meer te betalen, hopende chinese rommel te vermijden en betere kwaliteit te krijgen...

Het vervangen was eigenlijk heel eenvoudig. Heb wel op Erwin de benodigde documentatie afgedrukt. Als je op voorhand weet hoe je de armaturen los krijgt is het veel gemakkelijker. En plastieken tools gebruiken, bv zoals deze: http://www.dx.com/p/professional-premium-precision-phone-disassembly-tool-7-piece-set-23050 om beschadigingen te vermijden.

Zal wel e.e.a. documenteren dit weekend...

ertromp

Forumguru
Groot gelijk dat je @blauwkeut bij Hypercolor hebt besteld. Kosten iets meer maar nooit geen klachten van gehad. M'n hele eigen O2 hangt er vol mee en menig O3 ook al voorzien van die LED's. Ben benieuwd naar je foto's

micky

Forumguru
Mijne was trouwens ook maar een willekeurige link, ik weet niet meer waar ik ze voor de A6 gekocht heb, ik dacht ook op Ebay, nooit problemen mee gehad trouwens.

Bovenaan Onderaan