Valt mee toch. Alleen de onderkant is vlak. Mooi toch!Je hebt gelijk denk ik. Heb helemaal niet naar die foto's gekeken. Alleen naar de naam van de user en zijn handtekening .
Ook lekker dan. Bestel je een mooi 3 spaaks stuur krijg je een platte eierkoek.
Valt mee toch. Alleen de onderkant is vlak. Mooi toch!
Ik vind dat je gelijk hebt. Het past niet bij de auto.Lelijk ding is het. Dadelijk veranderen ze ook de vorm van je wielen.
Ik vind dat je gelijk hebt. Het past niet bij de auto.
WEL bij een RS of een andere snelle versie, maar wanneer je een GL besteld hebt.......
Grote velgen hebben naar mijn mening weinig te maken met een snelle uitstraling, maar meer met luxe.@Berkowic dan passen 18" wielen ook niet onder je auto
Wat wel en niet past of staat is aan de persoon zelf, afgezien van het feit dat het veel handiger is, ik hou van een laag stuur, maar blijf altijd met mijn spijkerbroek langs het stuur schuren met geschaafd leer (dankzij de "spijkers") als gevolg dus ik ben er blij mee, maar ja ik heb natuurlijk ook een kleur gekozen die alleen op de RS hoort
Grote velgen hebben naar mijn mening weinig te maken met een snelle uitstraling, maar meer met luxe.
Maar je hebt wel gelijk hoor, liefst wilde ik ook een snelle auto, maar had daar het budget niet voor. Dus dan liever een rijk uitgeruste 1.6TDI EBL, dan een 2.0TDI Active.......
Dank je idereen... Inderdaad, Race Blue is heel knap, in het echt vind ik 'm nog mooier dan op foto. Ben er content van, die kleur. Hij valt op maar toch niet te schreeuwerig. Ideaal. Beter dan al dat grijs
Extra foto's zijn gisteren niet gelukt wegens regen. Heb wel al de binnenverlichting vervangen door LED verlichting, ook een aanrader. Zal dit weekend wel een 'Mijn auto' topic aanmaken...
Bedankt @micky Handig dat ze complete sets verkopen! Gaat het systeem niet zeuren over andere type lampen?