Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

TL@

Forumguru
Ik heb de LEDs van hypercolor.de besteld. Verkopen ook sets, en verschillende kleurtemperaturen. Heb er voor gekozen iets meer te betalen, hopende chinese rommel te vermijden en betere kwaliteit te krijgen...

Het vervangen was eigenlijk heel eenvoudig. Heb wel op Erwin de benodigde documentatie afgedrukt. Als je op voorhand weet hoe je de armaturen los krijgt is het veel gemakkelijker. En plastieken tools gebruiken, bv zoals deze: http://www.dx.com/p/professional-premium-precision-phone-disassembly-tool-7-piece-set-23050 om beschadigingen te vermijden.

Zal wel e.e.a. documenteren dit weekend...

Handig en bijna gratis, ik heb ze meteen besteld.

Ik wacht met ongeduld op de How-to en links naar de door jouw bestelde LED's. Ik overweeg het ook te doen op de aankomende RS (nog heel veel tijd om dingen te bestellen :cry:)

intruder1400

Actief lid
@jjvherk ik vind het een prachtige auto, gefeliciteerd er mee! Alleen doodzonde dat hij zo hoog op de poten staat, dat doet echt afbreuk aan de rest, in jouw geval had ik progressieve verlagingsveren kenomen, desnoods met een veerweg begrenzer voor vakantieritten.
Wat is een veerwegbegrenzer? ( quote lukte net niet, vanaf van daar dubbele vraag)

CDK

Forumguru
we zitten hier niet in het veren topic, maar daar is er wel van alles over te lezen.
zoals al vaak aangegeven door de gebruikers, Eibachs zijn progressief, ze gaan bij belading minder doorhangen als de standaard verenset, maar het is een veer en de eigenschap van een veer is dat het in en uit kan veren, mocht je zo zwaar gaan beladen dat het voertuig toch nog te ver gaat doorhangen kan je voordat je op vakantie gaat eventueel veerwegbegrenzers plaatsen, maar ik heb werkelijk nog niemand gehoord die dat gedaan heeft of dat achteraf nodig vond om te doen.

edit; het voorkomt te ver inveren, met als gevolg tractie verlies op de aangedreven vooras.

Joske

Forumguru
@hchpwp

mooi hoor! :thumbsup:

alleen de Golusvelgen (denk ik) vind ik niet zo mooi staan op een witte O3 (vraag me niet waarom, is een goesting :D )

Dnet

Senior Member
Interieur past ook mooi bij de oranje vlaggetjes op de achtergrond :tongue:.

Ziet er wel strak uit hoor, combineert mooi met het wit.

Artbij

Senior Member
Leuke foto's. Alleen dat strookje bruin op de deur vind ik erg lelijk, maar dat is een kwestie van smaak :).

rouwehand

Senior Member
@hchpwp; mooie config. Komt aardig in de buurt met mijn bestelling.
Veel veilige km's toegewenst!

Is dit al MY2015?
Zo ja, heb je dan een afgevlakt sportstuur?

Volgens mijn dealer zou dit wel het geval moeten zijn, ook zonder schakelflippers.

Bovenaan Onderaan