Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

rtwee

Senior Member
+1 helaas. Vind persoonlijk ze nogal 'goedkoop' lijken. Lijkt ook met dit formaat wat hoog op de poten te staan. De combi met bruin vind ik persoonlijk minder. Maar, ieder zijn auto! Veel veilige km's gewenst!

CDK

Forumguru
Als ik eerlijk ben moet ik me ook aansluiten bij @dirkkroneman, mooie auto, maar de wielen (combinatie van model/kleur/grootte) en het daardoor optisch nóg hoger op z'n pootjes lijken te staan doet afbreuk aan het geheel. Maar trek het je niet aan, als je het zelf mooi vind is het goed! -- Kijk maar naar mij, ik rij ook voor l#l volgens velen ;) maar zelf vind ik het wel mooi :) --

vanturenhout

Senior Member
Mooi om te zien, al die reacties. Ik krijg de neiging om me te gaan verdedigen ivm mijn keuze. Ik kan me inhouden ;) Gelukkig verschillen smaken.

Ik merk nu alleen dat de iPod niet herkend wordt als deze aan de USB hangt. Moet daarvoor nog iets speciaals gedaan worden?
**Laat maar*** Ergens anders op het forum wordt dit al besproken..gemiste kans lijkt het..

Laatst bewerkt:
Na een tijd wachten en bakkeleien eindelijk mijn combi besteld via de LM. Nog geen specifieke datum, maar de LM geeft aan levertijd 3 tot 4 maanden (lijkt mij wat rooskleurig) maar we zullen zien.

snorro

Actief lid
Tussen al het leuke en goede leveringsnieuws, dan toch vanuit mijn kant weer een mindere update.
Zojuist van de dealer vernomen dat productie is verschoven naar week 31 en levering mogelijk in week 34.
Voor nu dus een levertijd van 22 weken :cry:

micky

Forumguru
de parkeersensoren voor zijn op :(

@snorro , ik mijn prognose ook even in de handtekening gezet, lijkt aardig op die van jou...

Laatst bewerkt:

030

Forumguru
Ik vind deze kleur (chestnut) net ietsjes mooier:

Maar ja, dat is dan ook de kleur van de mijne :tongue:

Het ligt er alleen altijd zo overduidelijk bovenop dat het leder er achteraf overheen is geschoven. Voor mij altijd af-fabriek leder of stof.

Bovenaan Onderaan