Mooie auto! Blauwe leds? Die kun je bij elke automaterialenzaak wel halen. Ze zijn echter niet toegestaan op de openbare wegGisteren mijn O3 GL BL opgehaald. Levertijd 13 weken.
Ben erg tevreden met de opties die ik heb gekozen en in mijn lease budget vielen:
Hiervoor een half jaartje in een vergelijkbare O2 gereden... De O3 rijdt echt een stuk lekkerder!
- Lichtpakket
- Sunset
- Trekhaak
- Maxidot
Wel iets meer rijwind... Iemand hier ook vergelijkbare ervaring mee?
Enige wat niet kon was verlagen, mocht niet van de LM. Maar achteraf gezien is t eigenlijk wel relax om iets harder over de drempels te kunnen.
En nu ik hier toch iets post... Heeft iemand een idee waar ik blauwe leds kan kopen voor de bochten verlichting?
Wie denk je dat het fabrieksleder aanbrengt? Juist, ja, voor de Nederlandse markt is dat Alba...
Bij Skoda is 'fabrieksleder' dus niet in of door de fabriek aangebracht...Je gaf hem natuurlijk al weg in de benaming van het leder; dus ik gok; de fabriek zelf?
Als je af-fabriek leer bestelt, is dat wel degelijk af-fabriek. Veel leaserijders bestellen (om bijtelling te besparen) het leder als achteraf-accessoire, maar je kunt het ook af-fabriek bestellen (op de duurdere uitvoeringen).Bij Skoda is 'fabrieksleder' dus niet in of door de fabriek aangebracht...
Als je op je Octavia fabrieksleer besteld, wordt het er bij PON in de garage door Alba ingezet. Skoda heeft geen fabrieksleer uit Tsjechië.Als je af-fabriek leer bestelt, is dat wel degelijk af-fabriek. Veel leaserijders bestellen (om bijtelling te besparen) het leder als achteraf-accessoire, maar je kunt het ook af-fabriek bestellen (op de duurdere uitvoeringen).
Als je het lichtpakket genomen hebt, zijn ze volgens mij vergeten er andere mistlichten in te zetten. Of zie ik dat verkeerd?Gisteren mijn O3 GL BL opgehaald. Levertijd 13 weken.
Ben erg tevreden met de opties die ik heb gekozen en in mijn lease budget vielen:
Hiervoor een half jaartje in een vergelijkbare O2 gereden... De O3 rijdt echt een stuk lekkerder!
- Lichtpakket
- Sunset
- Trekhaak
- Maxidot
Wel iets meer rijwind... Iemand hier ook vergelijkbare ervaring mee?
Enige wat niet kon was verlagen, mocht niet van de LM. Maar achteraf gezien is t eigenlijk wel relax om iets harder over de drempels te kunnen.
En nu ik hier toch iets post... Heeft iemand een idee waar ik blauwe leds kan kopen voor de bochten verlichting?
Beste Archie,
Je lichte spanning is helaas terecht.
Ivm leveringsproblemen bij de leverancier van de parkeersensoren zijn alle leveringen vertraagd...
We zijn druk doende om de leveringen te garanderen alleen ziet het er nu naar uit dat de productie is vertraagd naar week 34.
Dit zou betekenen dat wij kunnen gaan leveren in week 36/37 ( begin september )
Met vriendelijke groet,
Jeroen Suk
Verkoopleider