Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

MaXt0r

Actief lid
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Wat een fijne auto is het, en het geluid SUPER!!! :) Gisteren met 5 personen een ritje van een uur gemaakt en de 1.4 met DSG heeft prima werk geleverd. Al met al een TOP wagen.

dirkkroneman

Forumguru
Gisteren mijn O3 GL BL opgehaald. Levertijd 13 weken.

Ben erg tevreden met de opties die ik heb gekozen en in mijn lease budget vielen:
  • Lichtpakket
  • Sunset
  • Trekhaak
  • Maxidot
Hiervoor een half jaartje in een vergelijkbare O2 gereden... De O3 rijdt echt een stuk lekkerder!
Wel iets meer rijwind... Iemand hier ook vergelijkbare ervaring mee?
Enige wat niet kon was verlagen, mocht niet van de LM. Maar achteraf gezien is t eigenlijk wel relax om iets harder over de drempels te kunnen.

En nu ik hier toch iets post... Heeft iemand een idee waar ik blauwe leds kan kopen voor de bochten verlichting?

full
Mooie auto! Blauwe leds? Die kun je bij elke automaterialenzaak wel halen. Ze zijn echter niet toegestaan op de openbare weg ;)

andrehj

Forumguru
Bij Skoda is 'fabrieksleder' dus niet in of door de fabriek aangebracht...
Als je af-fabriek leer bestelt, is dat wel degelijk af-fabriek. Veel leaserijders bestellen (om bijtelling te besparen) het leder als achteraf-accessoire, maar je kunt het ook af-fabriek bestellen (op de duurdere uitvoeringen).

Oogje

Senior Member
Als je af-fabriek leer bestelt, is dat wel degelijk af-fabriek. Veel leaserijders bestellen (om bijtelling te besparen) het leder als achteraf-accessoire, maar je kunt het ook af-fabriek bestellen (op de duurdere uitvoeringen).
Als je op je Octavia fabrieksleer besteld, wordt het er bij PON in de garage door Alba ingezet. Skoda heeft geen fabrieksleer uit Tsjechië.

andrehj

Forumguru
Hoe kom je aan die kennis, want het klopt dus niet. Vraag maar aan de personen die met een Elegance-businessline Superb rijden, of aan @Corné de Kluijver met zo'n mooi L&K: Dat is echt af-fabriek leer.

Hetzelfde geldt voor een O3: Configureer maar eens eentje in de Elegance Businessline uitvoering. Je kunt dan bij het interieur kiezen voor leer (dan is het af-fabriek), maar ook nog eens bij de accessoires. De laatste is veel duurder, heeft meer keuze in kleuren, en is dus bij een Nederlandse leerinbouwer.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Mettes

Forumguru
Mijn Rs wordt ook gewoon geleverd met leder vanuit Tsjechië.
Ik dacht dat enkel de AB-versies,en lager,niet over fabrieksleder kunnen beschikken.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Oogje

Senior Member
Dat is dan wellicht gewijzigd, want ik kon mijn O3C EBL vorig jaar niet met af fabriek leer bestellen.

CDK

Forumguru
In mijn vorige en huidige S2, beide voorzien van leder wat voor de volle 100% rechtstreeks gemonteerd uit de fabriek komt :jaja:

micheldegrt

Nieuw lid
Alcantara / Leder heb ik besteld. Zitten een paar reepjes leer in verwerkt. Volledig glad leder was alleen via Alba mogelijk, maar niet in de ivory kleur. Ik ben hiervoor langs geweest om het te bekijken. Kleur matchen met ivory dashboard lukte niet. Kleur week mij teveel af. Anders had ik leer laten monteren. Eerder ook al ivory Alcantara gehad in een golf VI, prima bevallen.

Michiel2011

Nieuw lid
Gisteren mijn O3 GL BL opgehaald. Levertijd 13 weken.

Ben erg tevreden met de opties die ik heb gekozen en in mijn lease budget vielen:
  • Lichtpakket
  • Sunset
  • Trekhaak
  • Maxidot
Hiervoor een half jaartje in een vergelijkbare O2 gereden... De O3 rijdt echt een stuk lekkerder!
Wel iets meer rijwind... Iemand hier ook vergelijkbare ervaring mee?
Enige wat niet kon was verlagen, mocht niet van de LM. Maar achteraf gezien is t eigenlijk wel relax om iets harder over de drempels te kunnen.

En nu ik hier toch iets post... Heeft iemand een idee waar ik blauwe leds kan kopen voor de bochten verlichting?

full
Als je het lichtpakket genomen hebt, zijn ze volgens mij vergeten er andere mistlichten in te zetten. Of zie ik dat verkeerd?

Archie

Senior Member
Als reactie op mijn vraag: SLECHT nieuws :(

Beste Archie,

Je lichte spanning is helaas terecht.
Ivm leveringsproblemen bij de leverancier van de parkeersensoren zijn alle leveringen vertraagd...

We zijn druk doende om de leveringen te garanderen alleen ziet het er nu naar uit dat de productie is vertraagd naar week 34.

Dit zou betekenen dat wij kunnen gaan leveren in week 36/37 ( begin september )

Met vriendelijke groet,

Jeroen Suk
Verkoopleider

Oorspronkelijk planning was productie deze week en levering in week 30 :( :( :(

Bovenaan Onderaan