Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Tom RS

Forumguru
Dat is nog niet lang... Ik vrees dat dat nog heel wat gaat uitlopen (geeft een mens moed zulke berichten :D).
Niettemin het wachten waard, blijf het een zalige bak vinden.

peterrapid

Forumguru
Bedankt we zien wel, heb mijne in zelfde kleur als jou was nog aan het twijfelen tussen Steel Grey of het blauw maar blauw heeft net dat ietsje meer. Schijnt wel volgens verdeler dat de HB ietsje vlugger gaat of de Combi ...

030

Forumguru
Maar met blauw word je dood gegooid (ook door al die leasegebakjes) en dat kan je van Steel niet zeggen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

peterrapid

Forumguru
Misschien wel, maar moet eerlijk zeggen hier in het verre West-Vlaanderen aan de kust heb ik nog gene zien rondrijden, nu vond het blauw gewoon meer wauw dan het grijs, alhoewel het ook iets had. Het groen vond ik er beetje over. Wat betreft leasegebakjes die RS komt in België weinig voor teveel PK's en degene die effectief zoveel PK nemen gaan dan voor BMW of Mercedes en zo dus waarschijnlijk ben ik hier nog eventjes gerust aan de Kust vooraleer ik een herspuitbeurt moet voorzien :jaja:

micky

Forumguru
Maar met blauw word je dood gegooid (ook door al die leasegebakjes) en dat kan je van Steel niet zeggen.
Wat een onzin, ik heb er 1 besteld in maart, rij enorm veel (80.000 per jaar) en kijk uiteraard elke dag om er 1 te zien onderweg, ik zie er misschien 2 in de week... en wat heeft de kleur te maken met leasen of niet eigenlijk?

CDK

Forumguru
Race Blue zie je wel degelijk meer dan regelmatig tegenwoordig, ik zou daar wel eens een verkoop statistiekje van willen zien t.o.v. de andere kleuren. De grijs tinten doen het uiteraard ook erg goed.

Ik ben er wel blij mee dat veel mensen zo'n blauwe gaan rijden, ga ik zelf ook doen, alleen in de auto zie ik de kleur niet :)Ik zie in onze regio (zuid holland zuid) veel "bruine en zwarte" skoda's.

Pfff... nog even wachten, hoop eind september de mijne te kunnen krijgen.

maxout

Lid
Hier zo'n Leasegebakje :tongue: Moet je teleurstellen... ik heb een zwarte. vanmiddag ophalen. En ja, een bewuste keuze. Net zoals mn vorige lease skoda. En idd een 14%. Omdat ik diesel moet rijden, en de Greenline prima vind.

Sterker, het is dat ik in de positie verkeer om lease te rijden. Anders had ik ook een Skoda gekocht. En zwarte....:cool:

Tom RS

Forumguru
Ik rij er nu een half jaar mee (15000 km) en heb op die tijd welgeteld 1 andere Octavia III in Raceblue tegengekomen (geen Rs). In België is het dus best wel zeldzaam i.t.t. Nederland.
Wat de dealer zegt over het verschil HB/Combi zal eerder marginaal zijn, zit echt weinig tot geen verschil in prestaties.

Stewie

Senior Member
Is het in Nederland niet dat leder achteraf niet meeteld voor de bijtelling en affabriek wel?
In België bestaat leder achteraf inbouwen eigenlijk niet omdat het voor 'voordeel alle aard' maar een paar cent uitmaakt.

Wat de dealer zegt over het verschil HB/Combi zal eerder marginaal zijn, zit echt weinig tot geen verschil in prestaties.

Ik denk dat hij het over levertermijn had, en daarvoor maakt het wel degelijk een verschil :-)

Ik heb in Belgie tot nu toe 1 race blauwe RS en 1 steel grey RS gezien, allebei HB. Nog geen RS combi gezien, behalve die die ik testgereden heb. Mijn corrida rode RS combi zal dus redelijk uniek zijn :-)

wachma

Actief lid
Ik ben al 5 maand en een week aan het w88 en ag er zeker nog eens een maand bij doen na mijn telefoontje. Witte skoda rs tsi combi. Heb hem 1 maal in sedan race blue gezien en 1 maal een fransman met steelgray combi. Ik denk dat er velen op wachten..

Jan Voets

Nieuw lid
Donderdag komt mijn O3 combi lease. Een Metal Grey Ambition Businessline. Met vaste trekhaak en extra veren. Zitten nu ook ondermijn O2 en ben daar zeer tevreden over samen met het gebruik van onze sleurhut.
Besteld op 17 feb. Dus een 5 maanden op moeten wachten.

w00t

Nieuw lid
Ik heb gisteren me OC3 Combi 2.0 TDI besteld met nagenoeg Full option. Dealer zei vorige week dat September 2014 nog moest kunnen... Maar of dat reëel is? Week 9 2015... Daar moet hij zeker niet mee aankomen ;)

Bovenaan Onderaan