Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Oogje

Senior Member
@Archie je aankondiging van het stellen van de vraag staat in het levertijden topic voor de hatchbak ;)
Wat rijd je nu dan, dat je meent dat je vakantie in het water valt? En waar zou je naartoe moeten rijden in 'die' auto?

adee

Senior Member
Hier ook al minder goed nieuws: kreeg zojuist te horen dat de voorlopige productieweek is verschoven naar week 36 (was week 29). Levering zou dan plaatsvinden in week 39. Bij deze informatie werd overigens wel aangetekend dat er wellicht ook nog in week 31 geproduceerd zou kunnen worden.
Afwachten nog maar even.

Archie

Senior Member
@Archie je aankondiging van het stellen van de vraag staat in het levertijden topic voor de hatchbak ;)
Wat rijd je nu dan, dat je meent dat je vakantie in het water valt? En waar zou je naartoe moeten rijden in 'die' auto?
True, dat was een foutje; het gaat om de combi. Die moet naar Zuid-Frankrijk volgeladen met twee tenten, campinggear (stoelen, tafel, gasstel, koelkastje, etc), 2 fietsen.

Ik rijd nu een A3 en heb geen trekhaak en/of dakdragers en zou de combi krijgen met fietsendrager.
Dus ik krijg de spullen nu niet mee. Dus op zoek naar een oplossing. Tips mogen altijd ;)

Liev

Nieuw lid
Als je het lichtpakket genomen hebt, zijn ze volgens mij vergeten er andere mistlichten in te zetten. Of zie ik dat verkeerd?

Dat zie je verkeert hoor... zijn zwarte mistlampen.

En ik zou graag mijn auto willen verlagen... maar zoals ik zei het mag niet van de LM... dus niet bij de dealer en al helemaal niet bij een niet Skoda dealer.

mabanl

Nieuw lid
Eindelijk bericht gehad dat ik mijn auto volgende week dinsdag mag ophalen. Ik verwacht dat het het wachten waard was!

Rene C

Forumguru
Vandaag gebeld door LM. Volgende week woensdag mag ik de huidige omruilen voor de O3..

Kan niet wachten.

030

Forumguru
Ik ben benieuwd, ik zit er twee na (2/4 besteld - week 14) en 'prognose' is nu nog volgende week productie. Als je echter de overige signalen leest kan dit zo ook maar naar achteren worden geschoven.

Klaasje

Forumguru
yeah heb ook besteld.
Ben benieuwd hoe lang het bij mij gaat duren

Skoda Octavia Combi 1.4TSIGreenTElgBns DSG

Kleur Metal grey

Paketten:
Dynamic pakket
bagage pakket
Travel pakket

Opties:

DAB
Adaptive Cruise Assistant inclusief Front Assistant
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Optical Parking Assistent achter (parkeercamera)
Panoramisch glazen schuif-/kanteldakdak
Passagiersstoel met neerklapbare rugleuning
Lane Assist
Schakelpaddles voor DSG, inclusief 3-spaaks multifunctioneel lederen stuurwiel
Lichtmetalen velgen 18 inch Alari
Sunset
Verwarmbare voorruit

Jcmboot

Nieuw lid
Dit is de configuratie:

Black Magic pearl effect
Travel pakket
Functie-pakket
Technology pakket
Safety-pakket
Licht-pakket
Sunset
Dakrailing zilverkleurig
DAB (digitale radio ontvangst)
Navigatie Columbus met 8 inch touchscreen, 64 Gb harde schijf, dvd-speler en kleuren MaxiDot display
Metallic lak
Stoelverwarming op de voorstoelen en achterbank
Drive set up, controle van instellingen voor o.a. motor, stuurbekrachtiging en Climatronic
MaxiDot kleurendisplay
Trekhaak afneembaar met 13 polig Jaeger
18 inch Turini velgen
Mustang bruin met beige stiksel lederen interieur
Eibach verlangingsverenset

Kan iemand mij vertellen wat er is gebeurt met de inhoud van de pakketten. Technology pakket zie ik bv niet meer terugkomen op de lijst vd greenline. Worden de gekozen opties wel keurig geleverd?

micheldegrt

Nieuw lid
14-3 besteld. Gisteren geleverd. Op Inch dus netjes als ik het zo lees. O3 1.4 dsg elegance, alcantara ivory, burlwood, pano dak, lang assist, acc m. Front assist, bagagepakket, sunset, dab radio en drive mode. dat was het geloof wel.

Wat een zalige auto en alles keurig geregeld door Skoda Gorinchem.

williamm

Nieuw lid
In Week 14 heb ik de O3 1.6 TDI DSG EBL met de opties Panoramadak, DAB, electrische bestuurdersstoel, Sunset en mulitfunctioneel stuurwiel besteld. Kreeg gisteren te horen dat de auto in productieweek 34 gepland staat en levering mogelijk week 37 pfff. Zal wel langer duren omdat leer achteraf bij ALBA erin gezet wordt.

peterrapid

Forumguru
Vandaag nieuwe Octavia RS HB TDI DSG besteld (echt net) en wordt geleverd tussen 15/11 en 15/12. Lange leveringstermijn maar na proefrit vandaag in Kortenberg direct getekend.

Bovenaan Onderaan