Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Bertuz

Lid
Dan lijkt het erop dat enkel in Nederland de vooraf afgegeven levertermijnen voor geen meter te kloppen. Midden april besteld, 1e levering eind augustus, 2e levering eind september. Maar nog steeds niks definitief, zou dus ook zomaar nog later kunnen worden... :banghead:

vanturenhout

Senior Member
Niet zo zeer een voordeel van leasen, maar van welke eisen/wensen je hebt voor een nieuwe auto ;)

En of dat je een voorraad auto genomen hebt of niet........ ;)

Beide is waar. De auto die ik wilde stond bij de dealer op voorraad. Het bezorgen is denk ik wel een voordeel wat je hebt als je least. Daar zijn afspraken over gemaakt schijnbaar. De dealer kan me nu alleen niet persoonlijk uitleggen hoe een en ander werkt...:)Ik denk dat ik daar wel uitkom. :deuk:

Bertuz

Lid
Krijg net bericht dat de auto weer 2 weken verder is uitgesteld qua verwachte leverweek. Nu week 42 ipv week 40....

jjvherk

Nieuw lid
Vrijdag is auto afgeleverd.
Gister probleem met trekhaak verlichting.
Wat blijkt; is model 2015 vandaag ander kabel set door dealer gemonteerd en alles werkt perfect.
Miniatuur Octavia voor het ongemak gekregen bij het weer ophalen, netjes.

Hans_RS

Forumguru
wordt hij niet gemaakt?!

hoeveel was de geschatte schadepost misschien?

geen idee... expertise moet nog gebeuren. maar gezien de tienduizenden auto's die moeten bekeken worden door de verzekeringsmaatschappijen, kan dat nog wel even duren. en ik verwacht wel een total loss eigenlijk. ik weet dat ze tegenwoordig veel kunnen uitdeuken, maar àlles is geraakt: deuren, kofferklep, motorkap, achterlichtblok, voorruit, dak (panoramisch dak niet vreemd genoeg), a-stijl, c-stijl....

blauwkeut

Forumguru
Eindelijk, ik heb 'm. Ook al heb ik niet zo lang moeten wachten als sommigen van jullie, maar blij dat ik er nu mee kan rijden.

Heb ook voor zover ik snel heb gezien de aanpassingen van MJ2015: een sportstuur heb ik zeker al. :jaja:

IMAG0331.jpg

GSM-foto, betere volgen nog wel :)

Bovenaan Onderaan