Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CDK

Forumguru
jij gaat gewoon straks met een dikke O3 aan de haal, mét een mooie verlaging en 19 duims extreme velgen én een powerbox van VAG Techniek, maar wie gaat er nu demo tunen??

Frank

Forumguru
@Joske don't get your hopes up :( eind april/begin mei besteld, zou eerst augustus zijn, werd paar dagen later al "zeker niet voor september". Ik heb wel alle "probleemopties": dsg, pano, dsg, traveler,... En heb me laten gaan in de opties. Moesten ze maar niet zo lief zijn met kortingen...

TL@

Forumguru
@Joske Ik kreeg vorige maand ook te horen dan een RS geleverd zou kunnen worden in september, toen de leasemaatschappij de week erna de wagen effectief bestelde, kreeg ik te horen dat het voor eind november zou zijn. Geloof dus niet wat de dealer zegt.

Mettes

Forumguru
@TL@ : zelfs dan slagen ze er nog in om een wagen te laat te leveren.
Mijne zal waarschijnlijk/hopelijk geproduceerd worden op zijn vooraf geplande afleveringsdatum.
Te laat dus.:angry:

Mototommy

Actief lid
Hallo allemaal. Ik volg het forum nu al een tijdje omdat mijn volgende lease auto een Skoda Octavia gaat worden. Hopelijk wordt hij volgende week zaterdag geleverd. Het is een voorraad auto namelijk. Een zwarte GL BL met groot nav, Sunset, 17" Chystal, DAB en Licht pakket. Verlagen staat al op de agenda bij Lowering.

Nu heb ik een vraag. Heb gevraagd bij de dealer of het mogelijk was om chromen raamstijlen achteraf te monteren. Er werd mij gezegd dat dit erg duur is omdat daarvoor de ramen eruit moeten? Maar klopt dit wel? Heeft iemand hier dit reeds gedaan bij een GL BL achteraf? En wat waren daarvoor de kosten?

Groet,
Tommy

Hoi allemaal!

Mijn Octavia Combi GL BL (Moon White) is besteld op 14 feb en wordt donderdag 26 juni (eindelijk! :tegek:) afgeleverd door de dealer.
Ik denk dat ik na het inrijden maar eens langs ga bij VAG techniek...

Groetjes, Bart

Eindelijk duidelijkheid over de leverdatum vanuit de dealer. Auto is besteld rond 30 januari en wordt nu 7 juli geleverd door Broekhuis Hoogeveen. Productie week was 22.
Betreft een O3C 1.6TDI DSG EBL, metal grey, panodak, bagagepakket, laneassist, DAB, elec. achterklep, volleder, enz.

Volgens de dealer kost het inbouwen van volleder 2 weken? Is dat ook jullie ervaring?

Bovenaan Onderaan