Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Oogje

Senior Member
Ach, ik heb inmiddels bijna een jaar terug besteld en rij er ook nog geen 3 maanden in, hoor, dus levertijden zijn niet opgelopen ten opzichte van vorig jaar ;)

Stewie

Senior Member
Sommige hebben hem wel snel. Levertijd van de dealer (enkele weken terug) was 12 weken met mogelijk 4 weken vertraging. Officiële mededeling (Hij is in bestelling bijde dealer) wacht ik nog op.
Dit natuurlijk in België, misschien dat dat ook scheelt. Skoda octavia is niet super populair hier...

Evilcomputing

Senior Member
@Pipske mooie kleur ook en makkelijk schoon te houden. (Had hem op me o2)

Achteraf misschien voor mij ook beter geweest.

Me zoon van 3 roept nu koekiemonster kleur auto.

Dat was vorig jaar niet veel anders april besteld november geleverd, heb hem in mei weer ingeruild nieuwe auto heeft
Ook 3 maanden levertijd. Uiteindelijk langer op gewacht dan ingereden

Voor degene die snel willen rijden heb ik er nog 1 te koop :)

Laatst bewerkt:

blauwkeut

Forumguru
Yes, eindelijk bevestiging dat de nummerplaten onderweg zijn naar de garage - nu een afspraak maken om 'm volgende week af te halen (en ik ga proberen maandag :D). Hier dus behoorlijk op tijd geleverd t.o.v. voorziene leverdatum: die was vandaag...

• Leuk
Waarderingen: CDK

jjvherk

Nieuw lid
Inderdaad, voor standaard verlichting gekozen.
Wel hulpveren genomen, staat iets hoger maar is in mijn gevoel niet stugger als proefrit.

Aangezien ik dit leuke forum al een tijdje volg omdat mijn volgende lease auto een Octavia zal zijn hierbij mijn relaas over de levertijd.
Mijn Octavia combi 1.2 tsi DSG business line besteld in week 12 zou oorspronkelijk geleverd worden in week 28. Aangezien ik tot nu toe altijd Citroën (C5) en Renault ( Scenic ) gereden heb vond ik deze levertijd ( 16 ! weken ) al aan de lange kant, dat was ik niet gewend.
Van de week de dealer om een update gevraagd en waar ik al een beetje bang voor was kwam uit : productie week 34 en levering week 35.
Reden voor de vertraging is dat de fabriek de vraag niet aan kan.
Maar goed ik vond de proefrit in de Octavia prima sturen dus het wachten zal wel beloond worden......

Octavia combi 1.2 tsi DSG business line
Metallic lak - metal grey
Elektrisch te openen en sluiten achterklep :cool:
Panoramisch glazen schuif/kantel dak
Sunset
Trekhaak

Gisteren voor vrouwlief bij de Audi dealer geweest. Ze is voornemens de nieuwe A3 limousine S-line te bestellen..... Levertijd: minimaal 5 maanden :sterretjes: Volgens mij gaat het weer goed in autoland.... :pieker:

Bovenaan Onderaan