Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

jjvherk

Nieuw lid
Vrijdag 06-06 bericht gehad van Skoda dealer Rotterdam ; Octavia Combi greenline is aangekomen.
Vrijdag 13-06 afleveren, dit is 5 weken eerder als gepland (27-03 besteld door lm)
Kan er nu mooi mee op vakantie i.p.v. een Golf voorloop auto.

Diverse fabrieks accessoires o.a. half leer, nu nog trekhaak, velgen en diverse glimmers bij de dealer erop.

Top geregeld toch bij Skoda, zonder te zeuren wanneer komt de auto.

Sander1974

Nieuw lid
Vorige week besteld, voorlopige levering van de dealer gehoord: week 43.
Greenline Business Edition 14%, Moon white...
maar lees ik net ergens dat ie maar 0kg mag trekken!?!
ik kan toch zweren dat ik 1000kg in BusinessEdition folder...

JvW

Senior Member
Ik lees op de site van Skoda het volgende:
  • Toelaatbaar gewicht aanhanger geremd (kg) 1000
  • Trekgewicht aanhangwagen, ongeremd (kg) 640

Stewie

Senior Member
Eindelijk de bestellingsbevestiging binnengekregen, nu nog een leverdatum...
Blijkbaar is het sportchassis toch met XDS (heb ik niet besteld :tongue:) en krijg ik er nog bandenspanningscontrole bij (ook nergens vermeld geweest). En een cursus eco-driving natuurlijk :tongue:.

14416496853_1779d9947b.jpg

vanturenhout

Senior Member
Zo. Ik ga me ook weer een tijdje melden hier. Na drie jaar een Skoda gereden te hebben en deze met pijn in mijn hart moest inleveren, mocht ik gisteren weer een nieuwe bestellen:

Octavia Combi Greenline Businessline, kleur Topaz Brown met Rial Milano (titanium) velgen. Geen extra's verder, de auto is in mijn ogen al compleet genoeg! Voordeel was dat deze auto bij een dealer op voorraad staat, dus ik hoop hem snel te kunnen rijden.

Rij nu een V50 als voorloop auto maar heb echt wel een ruimteprobleem met 3 kinderen als ik op vakantie ga.

Ben erg benieuwd hoe het er in het echt uit gaat zien met die velgen.

Week 21 geproduceerd, dit is door de dealer bevestigd.Nu nog leer inbouwen, ben benieuwd wanneer ik een belletje van de dealer krijg om hem op te halen

Wanneer heb jij de auto besteld?

Ik heb ook geen greenline besteld (1.2TSI DSG EBL combi). Mijn auto is op 17-4 besteld (week 12), maar gisteren navraag gedaan via leasemij bij dealer en de verwachte afleverweek is week 40 (begin oktober!). Er wordt nog een slag om de arm gehouden omdat niet helder is of de auto nog voor de fabrieksvakantie geproduceerd wordt. Dit zou een levertijd van 28 (!) weken zijn....

Bertuz

Lid
Zelfde verhaal hier, eerst zou de auto geleverd worden week 36, maar afgelopen vrijdag bericht dat het sws is uitgesteld tot week 40. Echter nog steeds geen definitieve productieweek. Kan dus nog verder naar achteren maar ook naar voren (volgens dealer)?!?!

ter info besteld: Octavia combi 1.6 tdi DSG Elegance Business (dynamic pakket en sunset)

Zelfde verhaal hier, eerst zou de auto geleverd worden week 36, maar afgelopen vrijdag bericht dat het sws is uitgesteld tot week 40. Echter nog steeds geen definitieve productieweek. Kan dus nog verder naar achteren maar ook naar voren (volgens dealer)?!?!

ter info besteld: Octavia combi 1.6 tdi DSG Elegance Business (dynamic pakket en sunset)

Bij mij werd in eerste instantie na plaatsen bestelling week 34 (week van 20-8) aangehouden.

Mettes

Forumguru
Mijn wagen is 20/1/2014 besteld en heb nog steeds geen produktiedatum.:cry:
Wanneer is de fabrieksvakantie van Skoda eigenlijk?

Stewie

Senior Member
Hopelijk heeft België wat minder skoda's te leveren door de overvloed aan Adi's, BMW's, Mercedes en consoorten :tongue:

brhahlen

Actief lid
Zojuist door de dealer gebeld: de optie om de achteruitrijcamera erbij te zetten is goedgekeurd, echter betekent dit wel dat de levertijd een week of 4 naar achter wordt geduwd, want moeilijk leverbaar...

Rustig blijven afwachten :)

Bertuz

Lid
Zojuist door de dealer gebeld: de optie om de achteruitrijcamera erbij te zetten is goedgekeurd, echter betekent dit wel dat de levertijd een week of 4 naar achter wordt geduwd, want moeilijk leverbaar...

Rustig blijven afwachten :)

Zo zie je maar. Totale willekeur in levering :) Althans voor mij. Eerder besteld en later geleverd en zonder bijzondere opties die volgens mijn dealer vertraging konden opleveren (panodak, lane-assist) Mijn dealer is btw Broekhuis.

Mijn O3 Combi 1.4 TSI EBL DSG is op 28-5 (wk 22) bij de dealer besteld. Voorlopige leverdatum is eind september (wk 40), met de opmerking dat dat hem waarschijnlijk niet gaat worden.

Opties:
Race Blue lak
Sunset
Drive setup
Schakelflippers
DAB

Artbij

Senior Member
Levertijden worden erg lang nu. Ik heb mijn auto op 6-2 besteld, dealer maakt een foutje waarde bij de verkeerde uitvoering geleverd krijgt. Vervolgens wordt er voor mij een andere besteld op 5-4, krijg gisteren een telefoontje dat het waarschijnlijk week 34 wordt en dat deze datum nog kan veranderen.... Levertijd van een maandje of 8 dus waarschijnlijk...wat een n00bs bij Skoda....

Bovenaan Onderaan