Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CDK

Forumguru
@jjvherk ik vind het een prachtige auto, gefeliciteerd er mee! Alleen doodzonde dat hij zo hoog op de poten staat, dat doet echt afbreuk aan de rest, in jouw geval had ik progressieve verlagingsveren kenomen, desnoods met een veerweg begrenzer voor vakantieritten.

Mettes

Forumguru
Donderdag 12/05/2014 te horen gekregen dat de mijne week 28 wordt geproduceerd.
Met andere woorden zit ik reeds aan een wachttijd van 6 maanden.:sterretjes:

Hans_RS

Forumguru
iemand een idee wat de huidige levertermijn is voor een RS als je rond deze periode bestelt?

gezien de hagel mijn maand oude RS vernielt heeft...

blauwkeut

Forumguru
Nu donderdagvoormiddag mag ik de mijne gaan afhalen. Dat wordt aftellen :) En binnenkort dan maar eens een afspraak maken met @Antera voor een lijstje vag-com aanpassingen... :thumbsup:

MaXt0r

Actief lid
Vandaag contact met de dealer gehad. Volgende week vrijdag 27-6 mag ik hem in de middag ophalen :tegek: EINDELIJK! Januari besteld, dan mag het ook wel eens een keer.

wachma

Actief lid
24/1 besteld, 7/6 om status gevraagd (weten nog niet wanneer hij in productie gaat)
voorzien voor juli 2014..
Ben benieuwd wanneer hij toekomt. Ik vertrek 11 juli op vakantie met de wagen.. spijtig
gelukkig hebben we een break ter beschikking

Mettes

Forumguru
@Tom RS: Ze gaan er nog steeds vanuit dat de wagen voor mijn verlof geleverd en ingeschreven is.
Dit is mij door de District manager van d"Ieteren beloofd,nadat ik hem persoonlijk een e-mail heb gestuurd.
Eveneens is er een commerciële tussenkomst beloofd wegens de te late levering.
Zoniet wordt er een wagen voorzien om mijn reis te maken.
Week 28 produktie,einde week 30 op vakantie.

030

Forumguru
Gisteren voor vrouwlief bij de Audi dealer geweest. Ze is voornemens de nieuwe A3 limousine S-line te bestellen..... Levertijd: minimaal 5 maanden :sterretjes: Volgens mij gaat het weer goed in autoland.... :pieker:

Dat is al sinds de intro in oktober het geval, toen ging het zelfs richting de 6 maanden.

Wel een aanrader om hem in IN of HN zelf te gaan halen.

Bovenaan Onderaan