Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?
Ik zie hem nu. Maar dat is niet wat ik bedoel.... Nice car btw...
Wat ik bedoel is of iemand weet of het mogelijk is om ipv Chrome raamlijsten te laten monteren dit dmv wrappen te laten doen. Dat lijkt mij behoorlijk in de kosten schelen. Als het al mogelijk is natuurlijk. Zelf denk ik van niet omdat je over rubber heen gaat plakken wat ook niet al te breed is waardoor ook weinig houvast...
Ach, 17 is in ieder geval beter dan 16"... Nu nog bepalen welke. Of de orginele Crystal velgen. Die vind ik erg mooi maar hebben 205 banden eromheen. Andere direct sets hebben gewoon 225 banden en dat oogt net even wat beter. Moeten iig zilveren velgen worden en geen zwarte of anders donker.. Iemand suggesties...???
Mijne is maandag besteld bij de dealer, vandaag als afleverdatum 31/8 gekregen (Dieteren, België).
Zal maar rekening houden met een vertraging zeker....
Voor mij niet zo belangrijk, rij een splinternieuwe 308 nu (2 maanden nu, al bijna 10000 km op de teller ).
Maar je kijkt daar altijd wel naar uit natuurlijk. 31/8 zou leuk zijn, neem altijd begin september verlof
Naar het schijnt mag ik maar 120.000km doen ermee, dus over 2 jaar weer bestellen...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.