Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

@pstrooij nu al bekend, dat is wel raar, definitieve planning wordt doorgaans een week of 2-3 van te voren bekend gemaakt door de fabriek.....

Dan houdt de dealer mij voor de zoveelste keer aan het lijntje. Ofwel, nog steeds niks definitief.

Dinsdag is de planner bij de dealer weer terug van vakantie, zal ik het hem ook nog eens vragen. Ik heb nu antwoord gekregen van een verkoper...

dvdlely

Forumguru
Een fijn plekje voor mijn zonnebril mis ik nog wel.

Er zit toch zo'n klepje voor je zonnebril in het plafond? Of zit dat er niet als je een pano dak hebt?

X35__01__Opbergvak-voor-bril.ashx

Darkside

Forumguru
Ja dat is echt jammer. Mijn inziens zou dat toch wel moeten passen.
Denk dat ik mijn zonnebril maar links bij mijn knie ga plaatsen.

Darkside

Forumguru
In mijn astra zat de zonnebrilhouder ook op de plek van de handgreep. ik vond dat altijd een zeer irritante plek.
Ik dus niet gauw terug gaan naar die oplossing.

Artbij

Senior Member
Bij mijn pano dak zitten op de plek waar normaal de zonnebrilhouder zit de microfoons van de carkit.

@dvdlely Is de Octavia die jij in bestelling hebt een lease-auto? Zo ja, hoe heb jij dan de chiptuning voor elkaar gekregen? Mijn LeaseMij keurt dit per definitie af (zonder zich erin te verdiepen).

Miez1

Forumguru
Dan houdt de dealer mij voor de zoveelste keer aan het lijntje. Ofwel, nog steeds niks definitief.

Dinsdag is de planner bij de dealer weer terug van vakantie, zal ik het hem ook nog eens vragen. Ik heb nu antwoord gekregen van een verkoper...

Elke verkoper kan inloggen op een systeem waarin de status van jouw bestelling staat weergegeven (ben even de naam van het systeem kwijt), daar is geen 'planner' voor nodig, wat een kletspraat van die gasten! Straks hebben ze nog een werktuigbouwkundige nodig om een trekhaak te monteren.......:nono: Laat je niet in de luren leggen.

Alles gute !

Miez

dvdlely

Forumguru
@dvdlely Is de Octavia die jij in bestelling hebt een lease-auto? Zo ja, hoe heb jij dan de chiptuning voor elkaar gekregen? Mijn LeaseMij keurt dit per definitie af (zonder zich erin te verdiepen).

Ja is een leaseauto, mijn leasemaatschappij is wat persoonlijker. Kleine organisatie... Ik mag het wel laten doen, maar dan moest het wel door ABT worden gedaan... daar hangt helaas wel een prijskaartje aan :fool::banghead:

Bovenaan Onderaan