Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Nog even geduld, volgende week kan ik de O3 GLBL afhalen. Moet ervoor nog even de Fab laten keuren. Week 35 bij dealer is dus "spot on" qua voorspelling.

Gisteren maar weer eens met de dealer gebeld. Zoals het er nu naar uit ziet wordt de auto 17 sept. geproduceerd en 29 september afgeleverd. Dan moet er nog een trekhaak op en zou ik hem eerste week oktober op moeten kunnen halen!

Technology pakket zit er gewoon op volgens de dealer omdat hij voor 1 juni besteld is.

12 sensoren met audio- en visuele weergave staat leuk op papier, maar in de praktijk?! Op het moment van filmen sta ik in een normaal parkeervak. De tonen van voor en achter zijn verschillend, wat ook nog eens extra hyper klinkt.

Voor de mensen die nog wachten op hun Octavia, het is allemaal naar wens in te stellen.. Geen paniek! ;)

Afsteltips zijn altijd welkom.

@ertromp, zit jij of Antera enigzins in de buurt van de randstad? Ik kom zelf uit Rotterdam en wil graag een paar opties laten activeren. Denk aan dimmen van DRL bij knipperlicht, enz..

Renzo4000

Forumguru
Zo, de afgelopen dagen met de leasemaatschappij en dealer toch voor elkaar gekregen dat ik ipv 17" crystal velgen (die best ok zijn) de 18" Golus velgen krijg. Er is natuurlijk veel te doen omtrent de bijtellingsregels. Ik heb eea kunnen verduidelijken adv het volgende verhaal: http://www.marklanphen.nl/blog/uits...ling-na-aanpassingen-configuratie-lease-auto/

De Octavia schreeuwt om een Eibach verlaging en minimaal 18" om het visueel kloppend te krijgen. Daarnaast zit ik niet meer met "eco bandjes" die niet goede komen tav het rijgedrag. Nu is het aftellen tot eind december helaas ;)

Nog even het verschil:

17" Crystal:

vs

18" Golus:

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
@ertromp, zit jij of Antera enigzins in de buurt van de randstad? Ik kom zelf uit Rotterdam en wil graag een paar opties laten activeren. Denk aan dimmen van DRL bij knipperlicht, enz..

De makkelijkste optie voor jou is dan @Antera in Breda.
Stuur hem een whatsapp op +31(0)615228709 en het gaat helemaal goed komen met je instellingen

micky

Forumguru
Als het goed is zijn er toch voorbeelden waar niets zichtbaar is?!
Dit geldt voor zowel de stekkerdoos (weggeklapt) en het afdekkapje van het aansluitpunt van de trekhaak.

Heeft iemand hier een foto van?

@Roots68 Verder een hele mooie auto :thumbsup:
Daar ging het me dus ook om, ik krijg een volledig onzichtbare trekhaak volgens de dealer, de auto waar ik proef mee gereden heb heeft dat ook, dat is de O3 van de verkoper, hij heeft mij dezelfde beloofd.

@Roots68 wat een geweldig mooie O3 heb je! Super kleur :thumbsup:

Dank je @ertromp, ben er zelf ook heel tevreden mee. Moet zeggen dat ik na mijn bestelling in maart nog wel af en toe getwijfeld heb. Ik had ook wat O3's in topaz brown met zwarte raamomlijsting en dakdragers gezien. En toen vond ik het toch iets minder. Maar met chroom en natuurlijk de 18" velgen staat het super. Krijg ook veel complimenten. En ook de 1.4 is top, zit behoorlijk wat power in.

Renzo4000

Forumguru
Er mooie bak @Berkowic ! Ik kan de Golus velgen ook erg waarderen aangezien de meeste toch voor de Alaris kiezen (ook mooie velg!) is dit een welkome afwisseling!

Is dit met of zonder verlaging? Lijkt namelijk nog wat hoog op de pootjes te staan.

D

Deleted member 12693

Er mooie bak @Berkowic ! Ik kan de Golus velgen ook erg waarderen aangezien de meeste toch voor de Alaris kiezen (ook mooie velg!) is dit een welkome afwisseling!

Is dit met of zonder verlaging? Lijkt namelijk nog wat hoog op de pootjes te staan.
Tanx! Zeker een mooie afwisseling..... :cool:
Het is idd zonder verlaging, maar persoonlijk vind ik dat niet zo heel erg.

Bovenaan Onderaan