Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

micky

Forumguru
Als het goed is zijn er toch voorbeelden waar niets zichtbaar is?!
Dit geldt voor zowel de stekkerdoos (weggeklapt) en het afdekkapje van het aansluitpunt van de trekhaak.

Heeft iemand hier een foto van?

@Roots68 Verder een hele mooie auto :thumbsup:

Ik kwam vanmiddag langs de dealer en heb even snel een foto gemaakt van hoe het er bij mij zou moeten uitkomen te zien, als je er achter staat zie je helemaal niets trekhaak.JPG :

Miez1

Forumguru
Mooie auto Berkowic!

Mijn auto wordt deze week gebouwd, wel zijn de wielen binnen bij de dealer, ik vind ze mooi:yeehaa:

20fuyaq.jpg

2yo5na8.jpg

Immer gute fahrt !

Miez

RD1970

Senior Member
@micky, thanks voor de foto van de bumper + spoiler met een afneembare trekhaak. Dit stelt toch weer gerust! :angel:
:ot:Wat heb jij een vette auto besteld zeg! Vergeet je geen foto's te posten als je hem opgehaald hebt!:jaja:

Vandaag (19/8) besteld, levering staat voor 2e week december. Comi Elegance 2.0 TDI, 6-bak hand, zwart metallic, zwartleer, panoramisch schuifdak, 17" Denom, Columbus, KESSY, Sport onderstel, Sunset en nog wat accessoires.

micky

Forumguru
@micky, thanks voor de foto van de bumper + spoiler met een afneembare trekhaak. Dit stelt toch weer gerust! :angel:
:ot:Wat heb jij een vette auto besteld zeg! Vergeet je geen foto's te posten als je hem opgehaald hebt!:jaja:

Thanx, ja ik ben er ook heel blij mee en kijk er naar uit dat hij geleverd wordt, ik heb dit keer bewust gekozen voor een auto die ik lekker kon aankleden binnen mijn budget, dat er Gemini velgen onderkomen ipv de Golus is een tegemoetkoming van de dealer voor het lange wachten (had namelijk zoals in mijn avatar te zien de Golus besteld)..
Volgens de verkoper komt er geen ander bumperdeel op de auto, volgens mij is het ook de originele lip, ook al staat in de bestellijst dat de trekhaak incl. bumperdeel geleverd wordt, ik kan zo geen verschil ontdekken, behalve het gat wat er inzit/moet.

rtwee

Senior Member
Ben benieuwd naar je uitleg......

Die is heel simpel en vooral persoonlijk. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar vermogen ipv uiterlijk vertoon. Zo heb ik (bij wijze van spreken) liever een auto die lekker van zijn plek komt en lekker kan accelereren bij het inhalen met wieldoppen, dan dat ik me erger bij het optrekken en inhalen maar wel allemaal bling bling aan de wagen heb.
Vandaar dat ik altijd een gepimpte Greenline een schaap in wolfskleren vind. Daarmee overigens niks negatiefs verder over de GL.

Belangrijkste is dat jij er blij mee bent. Gezien je reactie komen ze idd onder een Greenline. Toch?

Laatst bewerkt:

Renzo4000

Forumguru
True... greentechs dan :) ... maar dat geldt uiteraard ook voor de andere uitvoeringen. De EBL's staan ook voornamelijk op Alaris/Golus velgen ivm de aantrekkelijke upgrade.

Miez1

Forumguru
@rtwee ik wil graag een auto die er naar mijn persoonlijke voorkeur mooi uitziet. 'Pimpen, wolfskleren, uiterlijk vertoon', ik herken mijzelf niet in die termen, ik wil'm graag zelf mooi vinden ongeacht vermogen. The question remains; welk vermogen legitimeert 'pimpen, wolfskleren, uiterlijk vertoon' ?

Bovenaan Onderaan