Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

eerste 1000 km erop zitten, bevalt goed!! geen klachten, lekker stil, goed in te stellen, alleen de amundsen is ff wennen, verbruik vanaf begin 5,2 ltr/100km

is niet mogelijk om een scherpe foto te maken onder het rijden, maar viel mij op dat het icoontje onder de verkeersborden hierop lijkt, alleen dan 4 mm groot, zeg maar van 1200-1330 uur zwart segment, en in een rechthoek geplaatst, hele icoontje is zwart/wit

Bijlagen

• 130220151586.jpg
    130220151586.jpg
    638,3 KB · Weergaven: 57

micky

Forumguru
is niet mogelijk om een scherpe foto te maken onder het rijden, maar viel mij op dat het icoontje onder de verkeersborden hierop lijkt, alleen dan 4 mm groot, zeg maar van 1200-1330 uur zwart segment, en in een rechthoek geplaatst, hele icoontje is zwart/wit
ik snap even niet wat je bedoelt?

Hallo allemaal. Ben nieuw hier.

Begin dec 2014 bestelling doorgegeven op de zaak, laatste week december lag de bestelling uiteindelijk bij dealer.

Heb besteld:

Octavia business elegance 1.6 tdi dag
Black magic mica
Beige alcantara interieur
Open dak
Instaplijsten
Verwarmbare voorruit
Electrische achterklep

Ben benieuwd wanneer de auto komt. Eerste prognose was 1/2 februari. Zou zomaar 1/2 maart kunnen worden. Geen nieuwe info beschikbaar op dit moment.

Börker

Actief lid
Mooie Combinatie. :thumbsup:

Die van mij is 11 december besteld en wordt komende donderdag geleverd. Geeft even een gevoel van doorlooptijd.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Börker, heb jij in december een combi besteld? En dan nu al afleveren???? Dat doe je goed! Wij moeten nog tot einde week 11 wachten helaas.

mmsol78

Actief lid
Skoda komt binnenkort weer met de 14% octavia. Zeker nu in 2016 de eisen weer worden aangescherpt wat uitstoot betreft... Het is een kwestie van tijd

Joske

Forumguru
Wat is je bron?
image32.jpg

:deuk: :deuk: :deuk:

mmsol78

Actief lid
Nee, iemand van Broekhuis groep welke veel contact heeft met de importeur... Zijn mededeling betreffende de v40 en de 308sw zijn ook juist gebleken, vandaar dat ik het nu pas kenbaar maak

Bovenaan Onderaan