Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

ReDeMaTy

Senior Member
Gefeliciteerd @Börker mooi wagen, veel plezierige en veilige kilometers toegewenst. De DSG gaat vast bevallen ik had het ook nog nooit gehad maar zou nu niet meer zonder willen :dankje:

2015ABL

Forumguru
@Börker bedankt voor de foto. Leuk om te zien dat mijn auto er al staat. Jouw velgen staan de o3 ook goed!!!
De Alaris vind ik persoonlijk mooier. :bloos: Ging helaas niet op mijn ABL met pluspakket, want daar zitten de 17 inch Teron's in (is dat de alaris in 17 inch?) en was niet up te graden voor een bescheiden bedrag.

Börker

Actief lid
Dank je wel @mmsol78 . Wel toevallig dat ze er gelijktijdig stonden. Kon goed zien dat het toch nog wel verschillende kleuren zijn.

Mooie combinatie heb je er van gemaakt. Dat open dak vind ik wel heel mooi. Succes met wachten. :thumbsup:

mmsol78

Actief lid
Ik heb de kleur besteld op basis van de dealer. Ik wilde echt wit wit. Dus niet zoals bij Audi gelig wit.
Ik wilde een uni kleur omdat deze vaak dieper zijn dan metallic. Dat is natuurlijk persoonlijk.

@Börker even naar de dealer toe rijden vanuit Amsterdam is mij te ver om te kijken... :( als ik de auto ophaal werk ik die dag gelukkig in Zwolle.

Een panorama dak is erg mooi denk ik, nog nooit een gehad. Kost wel een smak geld.. maar goed nu kan ik er weer 3 jaar tegenaan.

mmsol78

Actief lid
Nee, helaas is deze bij een Elegance business 1.199,-. Tenminste in september 2014 toen ik deze bestelde.
De Ambition mist een aantal opties welke ik op mijn auto wilde hebben. Met name Xenon en kessy en de Columbus

Joene

Actief lid
Afgelopen zaterdag kreeg ik een kaartje in de bus van de dealer, mijn bestelde Octavia word geproduceerd. Gisteren ff mijn contact bij Pon geïnformeerd en idd via mijn kom nummer bleek dat mijn auto gisteren is geproduceert. Wat jullie ervaring hoelang het dan nog duurt tot aflevering?. IMAG1362.jpg

Pendragon

Donateur
Ja, super dat ze een kaartje sturen. Nog mooier zou zijn dat je het vanaf begin zelf kunt volgen, iets wat volgens mij gewoon zou moeten kunnen, maar schijnbaar is het iets wat PON niet doet. Gelukkig zijn er dealers die dit zo opvangen en snappen hoe belangrijk het is voor hun klanten. Complimenten!

Bovenaan Onderaan