Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

PKM999

Lid
@New03 mooie berichten hierboven hoor maar ik heb mijne ergens half november '14 besteld en heb nog niets. Ik weet niet hoelang het vorig jaar duurde maar ik vind dit ook best lang:cry:

PKM999

Lid
Volgens mij niets aparts, elegance 1.4 dsg... idd zonder sunset. Was op dat moment ook niet leverbaar. Ach... rustig afwachten maar dat valt niet mee!

NewO3

Forumguru
@New03 mooie berichten hierboven hoor maar ik heb mijne ergens half november '14 besteld en heb nog niets. Ik weet niet hoelang het vorig jaar duurde maar ik vind dit ook best lang:cry:

Ik heb 8 maanden (mei besteld, dec geleverd) moeten wachten op mijn 2.0 TDI O3 combi en was niet de enige. Dealer gaf ook aan dat ze in december 4 keer meer auto's hadden afgeleverd dan normaal. Naast grote populariteit van de O3 ook omdat alle 14% er voor einde van het jaar eruit moesten. Men gaf uiteindelijk (na boze telefoontjes) eerlijk toe dat veel 20/25% auto's bij deze dealer op een gegeven moment even terzijde waren gezet om de greenlines voorrang te verlenen. Dan heb ik het puur over de aflevering bij de dealer. Er kwam in mijn geval nog een maand wachttijd bij vanwege idiote drukte bij leder inbouw.
Je kan het allemaal een luxe probleem noemen maar geduld werd enorm op de proef gesteld.
Maar ALS hij dan binnen is vergeet je dit snel allemaal ;)
Anyway, S6 met wachten, elke maand is te lang ;)

Joene

Actief lid
Volgens mij niets aparts, elegance 1.4 dsg... idd zonder sunset. Was op dat moment ook niet leverbaar. Ach... rustig afwachten maar dat valt niet mee!
Inmiddels is Sunset geen issue meer. Ik heb de mijne in week 4 besteld incl. sunset en afgelopen maandag (23ste) is hij geproduceerd, verwachte aflevering is week 12 of week 13.

mmsol78

Actief lid
Dank je wel @Corné de Kluijver en @mmsol78. :thumbsup:

Mijn auto heb ik ook gehaald bij Broekhuis in Hoogeveen Ik denk dat ik jou auto @mmsol78 dan al heb zien staan. Deze zal ongeveer gelijktijdig met die van mij geleverd zijn. Voldoet volgens mij wel aan de specificaties die je aangeeft.

De voorste auto op de foto volgens mij!!

Bekijk bijlage 35252

Ik had nog geen ervaring met de DSG maar gaat mij volgens mij erg goed bevallen.

Ik ben net langs geweest. Het is inderdaad mijn auto.... Erg netjes.

LeCoq71

Actief lid
Kleine update: gisteren door de dealer gebeld dat de bestelling nu echt is doorgevoerd. Was is in de veronderstelling dat dit al gedaan was vanwege de bevestiging van het mobiliteitsbureau van mijn werkgever. Eerste indicatie is nu de 1e week van mei in tegenstelling tot medio april wat ik eerst hoorde. Deze latere levertijd heeft te maken met het bestelde panoramadak (welke mateloos populair is). Dus nu ca. 10 weken i.p.v. 8 weken.

Pendragon

Donateur
Lekker hoor! De mijne is op 2 februari besteld. Voorlopige levertijd half april. Misschien komt die van mij ook eerder dan. Zou heel mooi zijn.

Laatst bewerkt:
@Pendragon ik begreep vandaag dat een auto met panoramadak op het moment vertraging heeft vanwege de grote vraag. Als je dat niet hebt besteld zou het ook wel eens snel kunnen gaan.

Skoda-MAN

Forumguru
Mijne 13-02-15 besteld met sunset, voorlopig nog levering 21-04-15. Ik hoop dat het niet langer gaat worden. Veel eerder is ook niet nodig want ik moet nog veel km's met mijn dieseltje rijden de komende weken.

Pendragon

Donateur
@Skoda-MAN hoe kom je aan zo'n strakke datum van levering? De mijne is op 2 februari besteld en de dealer heeft een schatting gegeven van media april, geen vaste datum. Gewoon nieuwsgierig hoor ;)

Skoda-MAN

Forumguru
@Pendragon Dat is de datum die op de koopovereenkomst staat en volgens de verkoper is dat een redelijke verwachting. Of dat de datum is dat de auto bij de dealer aankomt of afgeleverd gaat worden aan ikke dat weet ik eigenlijk niet. Maar ja, er hoeft maar een toeleverancier met iets te laat te zijn en het feest word later gevierd.
Wachten op je nieuwe speeltje duurt nou eenmaal lang, dus hou ik me maar aan die datum vast.

Skoda-MAN

Forumguru
@Pendragon Nog een goedemorgen,
Gekke eigenschap van mensen, zoeken en kijken wachten met bestellen en dan morgen willen rijden :tongue:
Ik heb nu alle tijd om op dit mooie forum te lezen. Als ik hier veel lees bekruipt me wel eens het gevoel dat ik een compleet verkeerd merk heb gekozen.
Sommige forumleden hebben veel gezeur of het idee dat ze een RR gekocht hebben voor de prijs van een Skoda. :yeah:
Meestal is het informatief en leerzaam.:maakmegek:

Skoda-MAN

Forumguru
@peterrapid Ook goedemorgen,
Is dat de verdienste van Skoda of van Pon (marketing) of de voor velen achtergebleven angst van het hebben van een Engelse auto? :angry:
Ik rij nu een Dacia Lody Dci 110, probleemloze auto, op dat forum lees je ook onzin en elende.:D

Bovenaan Onderaan