Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Pendragon

Donateur
Ik vind het wachten ook verschrikkelijk...maar goed, wel een mooi vooruitzicht. Hopelijk een beetje rond mijn verjaardag (eind april).

• Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Donateur
@Rvanduijn: 2 dingen: zou de achterkant hoger staan door de hulpveren? Dit lijkt me niet de hoogte zoals het normaal is, al staat hij wel hoger dan ik zou willen. Bij mij gaat hij dan ook zeker naar beneden. Het tweede: ik zie bij jou geen front assist radar aan de voorkant, ik dacht dat dat standaard was bij de Elegance Businessline, of vergis ik me?

Pendragon

Donateur
@Klaasje: die lijst is van augustus 2013, dus zo gek zou het niet zijn als het er nog wel standaard in zou zitten. Ik vind ook geen lijst van 2014, wel van januari 2015 en daar staat het er niet meer bij. Vind het gewoon gek dat ze zo vaak dingen veranderen. Maakt het allemaal onduidelijk. Maar goed, nu is het wel duidelijk ;)

mmsol78

Actief lid
Ach ja, gelukkig nu wel de zekerheid dat ik 20april kan rijden. Met de levering van huidige auto liep de vertraging op tot bijna 4 maanden... Wachten wordt beloond, wil graag met dsg rijden....lijkt mij echt heerlijk

Rvanduijn

Nieuw lid
@Pendragon het is een leasebak dus ik ga/kan er niet al te veel eigenhandig aan veranderen... ben het met je eens dat t niet echt fraai is...

Ik woon in een plaats met erg veel verkeersdrempels en t bijkomend voordeel is denk wel dat ik die nu wat makkelijker kan nemen. En dat is ook wel prettig...

Zoals gezegd idd. geen front assist. Verder bevalt ie prima.

Ook heb ik geen sunset ramen want dan had het nog eens 3 maanden langer geduurd... zijn deze inmiddels wel weer binnen 2,5 maand leverbaar?

Verder is mijn wagen in week 3 geproduceerd en afgeleverd (met leren bekleding) in week 8.

Hallo allemaal. Ben nieuw hier.

Begin dec 2014 bestelling doorgegeven op de zaak, laatste week december lag de bestelling uiteindelijk bij dealer.

Heb besteld:

Octavia business elegance 1.6 tdi dag
Black magic mica
Beige alcantara interieur
Open dak
Instaplijsten
Verwarmbare voorruit
Electrische achterklep

Ben benieuwd wanneer de auto komt. Eerste prognose was 1/2 februari. Zou zomaar 1/2 maart kunnen worden. Geen nieuwe info beschikbaar op dit moment.

vandaag belletje gehad van de dealer: volgende week donderdag ophalen :-)

Bovenaan Onderaan