Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Harrynak63

Actief lid
Even weer on topic:
Week 7 is de volgende bestelling door de LM bij de dealer geplaatst:

Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Businessline handgeschakeld
Racing blue metallic
18" Alaris
Verwarmbare voorruit
Sunset Glass
Panoramadak
DAB
Electrisch bediende achterklep
RVS dorpellijsten (geen dynamic pakket na het topic over de stoelen. EBL stoelen zijn prima)

Gisteren een mailtje gehad van de dealer met verwachte leverweek 14-15. Of dit nu week 14 in 2015 is of week 15?
Who cares. Dat weekje wachten overleef ik wel.

Rvanduijn

Nieuw lid
Afgelopen vrijdag de sleutels van mijn nieuwe Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Elegance Businessline in het Race Blue in ontvangst genomen; wat een fantastische luxe en degelijke auto met prima wegligging! De al erg complete uitvoering heb ik aangevuld met:
- leren bekleding
- voorruitverwarming
- DAB+
- instaplijst
- bumperlijst
- hulpveren
- reservewiel
image.jpg image.jpg image.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    502,7 KB · Weergaven: 21

CDK

Forumguru
@Rvanduijn, gefeliciteerd met je prachtige O3 en veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!
Een setje verlatingsveren zou niet misstaan overigens, daarvoor loopt hier een groupbuy op het forum, check mijn onderschrift (helaas niet zichtbaar in tapatalk)

Harrynak63

Actief lid
Inderdaad. Mooie setup en terechte reclame voor de groupbuy door Corné. Eigenlijk is de verlaging een must. Ziet er standaard niet uit als je het mij vraagt.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Börker

Actief lid
Mooie wagen @Rvanduijn . Deze kleur staat hem toch ook erg goed. Bijna net zo goed als mijn Moon white die ik afgelopen donderdag heb opgehaald. ;)

Ik zal morgen ook nog wat foto's plaatsen.

Rvanduijn

Nieuw lid
Thanks! Dat ie hoog op zn poten staat viel me ook op. Denk dus idd nog ff na over verlagingsveren. Wat wel meespeelt is dat t een leaseauto is en dat het niet ten koste moet gaan van de hulpveren en de goeie demping bij heuvels...

CDK

Forumguru
@Rvanduijn, dus je hebt hulpveren laten plaatsen? Dan zijn verlagingsveren geen optie voor jou helaas. Hoe raar het ook klinkt..., bij verlagingsveren heb je in 99 van de 100 gevallen geen hulpveren nodig omdat ze progressief zijn, bijkomend voordeel is de betere looks.

Rvanduijn

Nieuw lid
@Corné de Kluijver: OK. Bedankt voor de info. Bij het bestellen heb ik me dat helaas niet gerealiseerd... dan maar genieten van de rest van deze schitterende auto :D.

Heb hiervoor 3,5 jaar in een 1.4 TSI uit 2012 in dezelfde uitvoering gereden; ik moet zeggen dat er flink wat verbeterd is qua uitvoering en weggedrag.

• Leuk
Waarderingen: CDK

mmsol78

Actief lid
@Börker GEFELICITEERD... mooie auto en kleur.
ik zie ook bij Broekhuis vandaag? Welke vestiging?

Ik moet nu nog 8 weken geduld hebben, dan haal ik eindelijk mijn witte O3 op in Hoogeveen.

Rijdt de auto lekkerder dan gedacht in combinatie met de dsg?

Börker

Actief lid
Dank je wel @Corné de Kluijver en @mmsol78. :thumbsup:

Mijn auto heb ik ook gehaald bij Broekhuis in Hoogeveen Ik denk dat ik jou auto @mmsol78 dan al heb zien staan. Deze zal ongeveer gelijktijdig met die van mij geleverd zijn. Voldoet volgens mij wel aan de specificaties die je aangeeft.

De voorste auto op de foto volgens mij!!

623.jpg

Ik had nog geen ervaring met de DSG maar gaat mij volgens mij erg goed bevallen.

mmsol78

Actief lid
@2015ABL Ja, is Candy white.... die van mij waarschijnlijk. Staat al sinds week 48 in Hoogeveen. Is besteld op de bestellen van een collega, die heeft toen bestelling geannuleerd om voor een voorraadmodel te gaan

Bovenaan Onderaan