Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Joene

Actief lid
Net contact met de dealer gehad, de bestelde OC3 is net vandaag binnen gekomen. In theorie zou hij donderdag klaar zijn maar ze gaan do t/m zaterdag verhuizen ( Auto Muntstad in De Meern). Dus ik ben de gelukkige die als eerste in het nieuwe pand zijn auto mag ophalen. Al met al een hele snelle levering, 19 januari besteld, 26 februari bij Pon gelost en had eigenlijk 5 maart afgeleverd kunnen worden, dus alles binnen 7 weken, ik ben er blij mee!!!

Mijn O3 wordt eind april verwacht, zal nog wat extra tijd nodig hebben voor de leer inbouw bij Alba dus hopelijk eerste week mei sturen met de nieuwe bak. Kijk uit naar het rijden met de DSG, vorige auto was besteld met automaat maar zonder geleverd en heb me toen om laten praten om het te accepteren maar deze keer wil ik echt een automaat.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Donateur
Mijn O3 zal helaas wat langer gaan duren, want Skoda heeft schijnbaar geen rekening gehouden met het aantal panorama daken bij een aanbieding die ze hadden op de O3 tdi's. Er is nu een tekort aan panorama daken en dus gaat het langer duren. Verwachte levertijd is nu half mei.

Joene

Actief lid
Nee, toch maar niet ;) Daarbij zou de levertijd dan nog langer worden, want je komt dan gewoon weer onderop te stapel terecht werd mij verteld. Maar een maandje extra geduld hebben.
Waarschijnlijk dan geluk gehad, ik heb ook een panorama dak besteld en de auto is binnen 7 weken geleverd.

Pendragon

Donateur
I know @Corné de Kluijver, maar ja, ik ben in dit soort situaties een beetje ongeduldig ;)
Had een beetje gehoopt dat hij er voor de voorjaarsmeeting zou zijn, maar die kans is nu erg klein.
Moet ik de Superb toch maar flink poetsen voor de meeting :D

• Leuk

yesRS@

Forumguru
Hallo, nieuw op dit forum.
Heb ook een nieuwe O3 RS TSI besteld met Panodak. Besteld op 26/01 ( B) en volgens dealer vorige week gaat hij in productie in week 12. Verwachte termijn op bestelbon is eind mei.
Auto heeft volgende specs.: 18 inch Gemini
Panodak, black Magic mettalic, trekhaak, amundsen, black pack design en de ganse reutemeteut rijhulpsystemen.
Nu lees ik hier dat de lever termijnen toch wel sterk uiteenlopen. Van vertraging door panodak heeft de dealer bij mij geen gewag gemaakt.

Pendragon

Donateur
@yesRS@ dan zou ik hem maar eens vragen. De dealer waar mijn auto besteld is is erg behulpzaam met geven van informatie (super!) en eerst stond het op media april, maar door het panodak (er loopt natuurlijk een deal voor de ambition BL met tdi motoren) is de levering sterk vertraagd. Eerlijk, ik vind het stom, maar dat is mijn mening. Als je als Skoda zo'n aanbieding doet, dan moet je er ook rekening mee houden en dat is schijnbaar niet gebeurd en daardoor zijn de pano daken niet leverbaar.

• Leuk
Bovenaan Onderaan