Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Op de rand van februari ABL 1.6TDI DSG besteld ivm de Xenon AFS actie en moet nog geduld hebben tot half mei...
Ik vertrouw op jullie steun :jaja:
Opties:
  • Blue denim metallic
  • Plus pack (actie)
  • Licht pakket (Xenon AFS actie)
  • Apple connectivity
  • Afneembare trekhaak
  • Leder 'Samt beige' achteraf

johant

Senior Member
Op de rand van februari ABL 1.6TDI DSG besteld ivm de Xenon AFS actie en moet nog geduld hebben tot half mei...

Ik was net te laat voor de Xenon AFS actie (dan had de auto in februari besteld moeten zijn). Vandaag heb ik besteld, dus ik ga ervan uit dat ik begin juni in mijn O3 kan rondrijden :)

micky

Forumguru
Afgelopen vrijdag de sleutels van mijn nieuwe Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Elegance Businessline in het Race Blue in ontvangst genomen; wat een fantastische luxe en degelijke auto met prima wegligging! De al erg complete uitvoering heb ik aangevuld met:
- leren bekleding
- voorruitverwarming
- DAB+
- instaplijst
- bumperlijst
- hulpveren
- reservewiel
Bekijk bijlage 35204 Bekijk bijlage 35201 Bekijk bijlage 35202

was mooi geweest met beige interieur :)

Hmmm vandaag communicatie van Pon aan de dealers gezien waarin staat aangegeven dat Octavia's met panorama dak 8 weken langere levertijd kunnen opleveren :banghead::nono:

johant

Senior Member
Oei, dan is het wat dat betreft goed dat ik geen panoramadak heb besteld! Ik weet nog geen levertijd trouwens, maar ik gok op begin juni, afgaande op wat ik hier lees.

Onze is deze week besteld, verwachte levertijd eind mei ..... De bestelling kon nog net (dankzij dealer) met panoramisch dak voor 199 euro. Ben benieuwd of eind mei gehaald wordt na de berichten hier gezien te hebben

micky

Forumguru
geschiedenis herhaalt zich, maar mensen maak je niet druk, vorig jaar moesten we gewoon 7-8 maanden wachten als we geen 14% auto besteld hadden.......

Pendragon

Donateur
Lang levertijd of niet, vind het een grote blunder van Skoda om iets in de aanbieding te zetten zonder voor een fatsoenlijke voorraad te zorgen. Als ik dit had geweten had ik geen panoramadak genomen. 1 van de voordelen van Skoda vond ik altijd de snelle levertijd. 7 of 8 maanden zou voor mij afhaken zijn, en ik ben een echte Skoda fan, maar zo'n lange levertijd vind ik belachelijk.

johant

Senior Member
Nou, ik heb geen panodak of xenon, maar volgens de dealer moet ik toch rekenen op week 26. Dat valt mij ook wat tegen, eerlijk gezegd.

ocatavia2015

Actief lid
Kan niet wachten.....mijn nieuwe leaseauto is besteld:
Octavia Combi 2.0TDI ABL
- black magic
- pack plus
- xenon afs
- dakspoiler
- eibach verlaging
- alaris 18"

Overigens verbaast het mij dat ander lid zegt dat hij xenon actie niet meer heeft kunnen bestellen....volgens mijn dealer kan dit nog zonder problemen!

Bovenaan Onderaan