Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

johant

Senior Member
Overigens verbaast het mij dat ander lid zegt dat hij xenon actie niet meer heeft kunnen bestellen....volgens mijn dealer kan dit nog zonder problemen!

Dat verbaast mij dan ook; ik heb het bij twee dealers gevraagd, en volgens hen is die actie alleen nog van toepassing op voorraad auto's, dus op=op.

ocatavia2015

Actief lid
Hij heeft mij letterlijk verteld; sowieso tot 6 maart te bestellen, en daarna doen ze er alles aan om de auto nog gewoon met xenon te leveren met dezelfde prijs....zelfs op offerte bevestigd.

ocatavia2015

Actief lid
Nou heb ik ook een 2.0tdi besteld, wellicht gaan die niet zo snel als de 1.6tdi's....en was hih er zeker van dat die nog voldoende op voorraad stonden....

johant

Senior Member
Hij heeft mij letterlijk verteld; sowieso tot 6 maart te bestellen, en daarna doen ze er alles aan om de auto nog gewoon met xenon te leveren met dezelfde prijs....zelfs op offerte bevestigd.

Dan had ik misschien meer door moeten vragen. Er is nu toch niets meer aan te doen, en ik heb een mooi pakket aan opties besteld.

Ik heb overigens een 1.6 TDI besteld, in Rio Red ... misschien een minder courante kleur momenteel?

Martin1985

Actief lid
Ik heb geen panodak maar xenon besteld... Is de laatste week van februari besteld maar weet nog geen leverdatum.... Dealer had het over 10 tot 12 weken.... Maar ga denk ik maar uit van mei/juni... Dan valt het altijd mee...

doncalitri1984

Forumguru
Hallo iedereen, kwam via google hier terecht om de levertijd proberen te achterhalen.
Leuk zo'n forum! :-)

Volgende offerte word besteld :

- 1.6 TDI DSG Business Elegance combi (zit Xenon in deze uitvoering)
- Panodak
- Functiepakket
- Lane Assist
- 18 inch zwart Turini
- voorruit verwarming
-verwarmbare voor en achterstoelen

Word dus lang wachten? Had gehoopt nog in de zomer van mijn pano dakje te kunnen genieten...

Phoonke

Nieuw lid
De versie is 1.6tdi 77kw/105pk élégance metal grey met style pack, comfort pack en gps pack. Daarop nog sunset, volwaardig reservewiel, verwarmbare vooruit.
Zoals ik al zei, vorige week besteld toen zei mijn dealer ten laatste half mei en ben toen nog maandag langsgeweest om nog iets te regelen en dan zei hij tegen mij dat ze bij Skoda goed op schema zitten en dat het waarschijnlijk al eind april gaat zijn. Dus daarmee dat ik niet goed begrijp van sommige reactie's, hij zei wel dat er sommige versie lang moeten want de rs zou blijkbaar pas november zijn als je hem nu besteld.

CDK

Forumguru
Inderdaad, de schoen wringt momenteel bij het panodak, als je nu besteld met panodak heb je gegarandeerd het nieuwe kenteken straks :jaja: (voor de Nederlanders dan... ;) )

doncalitri1984

Forumguru
Inderdaad, de schoen wringt momenteel bij het panodak, als je nu besteld met panodak heb je gegarandeerd het nieuwe kenteken straks :jaja: (voor de Nederlanders dan... ;) )

Klopt, heb ook de pano dak.

Hoor nu 14 weken levertijd (ipv 10 -12 eerder genoemd) valt nog enigsinds mee, maar kan natuurlijk nog meer vertragen...
De aktie is voorbij , je kan nog wel de panodak krijgen op een TDI ELEG BL DSG voor maar 199,-

Bovenaan Onderaan