Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

YUe59GMU-OA6

Actief lid
13-2 besteld. Gezien de gemiddelde doorlooptijden, verwacht ik die van mij nu ook binnen een maand. Nog paar dagen erbij voor het leder; moet wel vreemd lopen als ik eind april nog niet kan sturen.

Martin1985

Actief lid
Vandaag bericht gehad van de Leasemaatschappij.

Verwachte leverdatum 15-05-2015! besteld op 02-03-2015!

Ben er blij mee, heb op een of andere manier ook het Canton geluidssysteem er bij "gekregen"...

zie lijst met opties:

Opties:
  • Adapter naar 7-polig
  • Audio pakket
  • Bi-Xenon
  • Canton soundsystem ( 10 luidsprekers, digitale equalizer en subwoofer )
  • Chromen raamomlijsting
  • DAB (digitale radio ontvangst)
  • Dakrailing, zilver
  • Drive set up, controle van instellingen voor o.a. motor, stuurbekrachtiging en Climatronic
  • In delen neerklapbare rugleuning van achterbank
  • Interieurverlichting in de voetenruimte
  • Lederen/stoffen bekleding
  • Lichtmetalen velgen 17 inch Teron
  • MaxiDOT met kleurendisplay
  • Metallic lak
  • Navigatie Columbus met 8 inch touchscreen, 64 Gb harde schijf, dvd-speler en kleuren MaxiDot display
  • Parking Distance Control voor en achter
  • Plus pakket Ambition Businessline
  • Stoelverwarming op de voorstoelen
  • Sunset (extra donker getinte ramen)
  • Trekhaak 13-polig
  • Witte kentekenplaat
In Topaz Brown Mettalic!

Nog even geduld hebben :|

Martin1985

Actief lid
Geen idee @Sjaak15 deze staat opeens tussen de te leveren opties... vind het niet erg iig...
Maar eerst even afwachten bij aflevering of ook echt alles erin zit :D

Pendragon

Donateur
@Martin1985, mooie config! Welk type heb je genomen, Ambition of Elegance? Bi-Xenon zit normaal op Elegance, behalve bij de aanbieding van Skoda voor de Ambition met diesel motoren. Canton zit normaal bij de Elegance.

Martin1985

Actief lid
@Pendragon Type is: Octavia Combi 1.6 TDI 105pk Greentech Ambition Business Line

Canton is blijkbaar extra besteld, of ze hebben nog ergens een voorraad auto op het oog... maar dan klopt de leverdatum nog niet denk ik.... ze mogen hem van mij volgende week wel al leveren... dan maar geen Sidecode 9 kenteken :D

Pendragon

Donateur
:) nee een voorraad auto zal het zeker niet zijn. Misschien foutje gemaakt. Even afwachten, zou leuk zijn. En wachten.....ik zit ook rond die tijd vanwege het panodak. Geduld is een schone zaak.....gggrrr.

Bovenaan Onderaan