Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Martin1985

Actief lid
Setje Eibach eronder en helemaal perfect!

Viel mij echt gisteren voor het eerst op dat dat ding echt ongeloofelijk hoog staat idd.....

Had al heel vaak die Eibach voorbij zien komen hier op het forum, maar achtte het niet nodig... Totdat ik gisteravond nog eens goed op de foto's zat te kwijlen....

Maarja... Zo'n €350 neerleggen uit eigen zak voor een lease auto vind ik eigenlijk wel wat ver gaan..... We gaan er nog eens goed over nadenken :D

EdK

Forumguru
Topaz Brown is een mooie kleur hoor en zeker geen eenheidsworst......
Alleen persoonlijk kies ik niet zo vlug voor deze kleur omdat hij me al weer te donker is....

Viel mij echt gisteren voor het eerst op dat dat ding echt ongeloofelijk hoog staat idd.....

Had al heel vaak die Eibach voorbij zien komen hier op het forum, maar achtte het niet nodig... Totdat ik gisteravond nog eens goed op de foto's zat te kwijlen....

Maarja... Zo'n €350 neerleggen uit eigen zak voor een lease auto vind ik eigenlijk wel wat ver gaan..... We gaan er nog eens goed over nadenken :D

Zitten waarschijnlijk nu nog transportblokken tussen waardoor hij nog iets hoger staat maar met Eibach smoelt het wel beter

NewO3

Forumguru
Valt mij wel op dat Topaz Brown niet vaak gespot wordt.... Heb ik nou zo een slechte smaak? :D

Helemaal niet!!!
Ben er al sinds december super blij mee.
Heb onlangs achterkant ontdoen van letters en reclame op kentekenplaathouder. En luxe kenteken platen geplaatst

ImageUploadedByTapatalk1430664149.889766.jpg
ImageUploadedByTapatalk1430664165.276588.jpg

Bijlagen

• ImageUploadedByTapatalk1430664120.271438.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1430664120.271438.jpg
    314,1 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru

de veren kan je na je leasetermijn toch weer verkopen? al denk ik dat op de foto de transportblokken er nog onder zitten en dat de auto nog wel iets zal zakken......, anders een huishoudtrapje mee om in te stappen :D die zijn er voor minder als 350,- ;) mocht je jezelf bedenken.....

http://www.skodaforum.nl/forum/i/gr...bij-antera-tuningcenter-lowering-breda.25776/

Martin1985

Actief lid
Helemaal niet!!!
Ben er al sinds december super blij mee.
Heb onlangs achterkant ontdoen van letters en reclame op kentekenplaathouder. En luxe kenteken platen geplaatst [emoji4

Mooie bak! Vond die chromen strip aan de voorkant ook netjes staan... Die zit er bij mij helaas niet op....

Kentekenplaathouder zonder reclame is ook een van de eerste dingen die ik aan ga pakken.... Ziet er echt niet uit....

Martin1985

Actief lid
Zitten waarschijnlijk nu nog transportblokken tussen waardoor hij nog iets hoger staat maar met Eibach smoelt het wel beter

Wat zal het verschil nog ongeveer zijn dan? Zonder die blokken? Vond het al zo apart... Was me nog nooit zo opgevallen dat hij zo extreem hoog op zn wielen staat....

Bovenaan Onderaan