Tsja dat verklaart wel de files van afgelopen dagen........(ik merk dat ik steeds langzamer ga rijden zodat ik langer in de auto kan blijven genieten)
Setje Eibach eronder en helemaal perfect!
Goh,als je over 2/3 jaar een blauwe octavia zoekt heb je keuze zat!
Valt mij wel op dat Topaz Brown niet vaak gespot wordt.... Heb ik nou zo een slechte smaak?
Viel mij echt gisteren voor het eerst op dat dat ding echt ongeloofelijk hoog staat idd.....
Had al heel vaak die Eibach voorbij zien komen hier op het forum, maar achtte het niet nodig... Totdat ik gisteravond nog eens goed op de foto's zat te kwijlen....
Maarja... Zo'n €350 neerleggen uit eigen zak voor een lease auto vind ik eigenlijk wel wat ver gaan..... We gaan er nog eens goed over nadenken
Viel mij echt gisteren voor het eerst op dat dat ding echt ongeloofelijk hoog staat idd.....
Maarja... Zo'n €350 neerleggen uit eigen zak voor een lease auto vind ik eigenlijk wel wat ver gaan..... We gaan er nog eens goed over nadenken
Heb onlangs achterkant ontdoen van letters en reclame op kentekenplaathouder. En luxe kenteken platen geplaatst
Helemaal niet!!!
Ben er al sinds december super blij mee.
Heb onlangs achterkant ontdoen van letters en reclame op kentekenplaathouder. En luxe kenteken platen geplaatst [emoji4
Zitten waarschijnlijk nu nog transportblokken tussen waardoor hij nog iets hoger staat maar met Eibach smoelt het wel beter